וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתתפה בפרק של סיינפלד והפכה להיות "השחקנית העשירה בעולם"

27.11.2023 / 0:02

ג'יימי גרץ היא שחקנית די אלמונית שגילמה הרבה תפקידים קטנים יחסית בהוליווד, אז איך זה שהונה מוערך בכ-8 מיליארד דולר והיא הפכה לבעלים של קבוצת NBA?

הטריילר לסרט "נשיכות קטנות"/Warner Bros. Entertainment

השם ג'יימי גרץ לא בטוח יגיד משהו לחובבי סיינפלד, אבל בשנת 1994 היא שיחקה בפרק של הסדרה הפופולארית בתור בת הזוג של ג'רי שסרבה לחלוק נייר טואלט עם איליין ונחשפה ע"י קרמר כמפעילה של קו שיחות אירוטיות. גרץ, כיום בת 58, גילמה בשנות ה-80 וה-90 עוד תפקידים קטנים וגדולים בסדרות וסרטים, הייתה מועמדת לגלם את ר'ייצ'ל ב"חברים" ולשיא פרסומה הגיעה כשהשתתפה בסרט הקאלט "נשיכות קטנות" לצד קיפר סאת'רלנד ודיאן ויסט.

אז אחרי ההקדמה הקצרה על קריירת המשחק שלה, נגלה לכם שאולי לא מדובר באחת השחקניות המפורסמות בעולם, אבל בהחלט מדובר בשחקנית הכי עשירה בעולם. על פי ההערכות שווייה נע בין 3 ל-8 מיליארד דולר ובתעשיית הבידור היחיד שעוקף אותה הוא ג'ורג' לוקאס ששווה 10 מיליארד דולר.

גרץ אמנם נמצאת בתעשיית הבידור כבר 40 שנה, אולם את הונה היא חייבת לכך שתוך כדי הקריירה שלה היא נישאה ב-1988 למיליארדר טוני רסלר, מייסד חברת ניהול ההשקעות ארס. גרץ ורסלר הוציאו את הונם בין היתר על רכישת חלק מקבוצת ה-NBA אטלנטה הוקס והמשיכו להשקיע בספורט כשהפכו לבעלים חלקיים של קבוצת הבייסבול מילווקי ברוורס.

כך היא נראתה בשיא תהילתה

ובסיינפלד

בריאיון שערכה ב-2018, גרץ הסבירה איך היא הפכה לבעלים של קבוצת NBA: "בעלי ואני די חיבבנו את הקליפרס. גרנט היל, לו יש חלק מקבוצת הבעלות של אטלנטה, התקשר אלינו ואמר שהקבוצה למכירה. אף פעם לא ראיתי את עצמי באטלנטה, אבל אמרתי שזה משהו שיכול להיות מעניין. זה קרה ממש מהר בתוך ארבעה ימים והפכנו להיות הבעלים החדשים של ההוקס".

כך היא נראית היום

ג'יימי גרץ ובעלה  אנתוני "טוני" רסלר. Emma McIntyre, GettyImages
ועם בעלה/GettyImages, Emma McIntyre

גרץ החלה את קריירת המשחק שלה אי שם בשנת 1981, אך לא עשתה יותר מדי כסף בתעשייה משום שמדובר כאמור בשחקנית די אלמונית והיא לא התעשרה מהקריירה הזו כמו שחקנים כמו דווין ג'ונסון (שהונו מוערך ב-800 מיליון דולר) או רוברט דה נירו (500 מיליון דולר). וכן, אפשר להגיד שהיא פשוט ידעה עם מי להתחתן. אבל מה זה משנה בעצם? כשנישאו היא הייתה המפרנסת העיקרית במשפחה והייתה זו שקנתה את הבית הראשון שלהם בכספה הפרטי. רק בשנת 1990 בעלה החל לצבור הון והקים את החברה שלו רק ב-1997, כשהשניים היו כבר הורים לשלושה ילדים.

למרות הונה, גרץ ממשיכה להופיע מדי פעם בתפקידי משחק, ובין היתר השתתפה בשנים האחרונות ב"הפמלייה", "משפחה מודרנית" ו-"החיים עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully