וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה מרציאנו שנרצחה בשבי חמאס היא קרובה של אורי פינק. הוא הקדיש לה את הקריקטורה במעריב

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 11:40

בקריקטורה המצמררת מופיעות תמונות קטנות של כל 239 החטופים בעזה, מלבד תמונה אחת שמתעופפת ונעלמת. "שלום, נועה", נכתב למטה. פינק כתב בטוויטר: "נועה היא קרובת משפחה שלי. זו מלחמה מול הרוע המוחלט"

בווידאו: הצהרת משפחות החטופים/יותם רונן

הקריקטוריסט והמאייר אורי פינק הקדיש את הקריקטורה היומית בעיתון מעריב לנועה מרציאנו, התצפיתנית שנלקחה בשבי חמאס ב-7 באוקטובר אך אתמול נודע על מותה. "נועה מרציאנו קרובת המשפחה שלי בת ה-19 נרצחה בשבי על ידי החמאס. זו מלחמה מול הרוע המוחלט", כתב פינק בטוויטר. בקריקטורה המצמררת מופיעות תמונות קטנות של כל 239 החטופים בעזה, מלבד תמונה אחת שמתעופפת ונעלמת. "שלום, נועה", נכתב למטה.

צה"ל הודיע אתמול על מותה של רב"ט מרציאנו, בת 19 ממודיעין, חיילת צה"ל שחמאס פרסם סרטון שלה מהשבי. מרציאנו נרצחה בעודה בשבי חמאס, והיום צה"ל הודיע רשמית על מותה. רב"ט מרציאנו שירתה כבקרית איסוף יבשתי בגדוד 414 בחיל הגנת הגבולות, והיא מוגדרת כחללת צה"ל חטופה בידי ארגון טרור.

קריקטורה של אורי פינק שמוקדשת לבת משפחתו נועה מרציאנו שמתה בשבי חמאס. מעריב, צילום מסך
הקריקטורה/צילום מסך, מעריב

ערב לפני שנודע על מותה בשבי חמאס, חמאס פרסם סרטון שלה. מדובר באקט נוסף של טרור פסיכולוגי במטרה להתיש ולהחליש את הישראלים בעורף ואת משפחותיהם של שאר החטופים המוחזקים ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully