וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר שרקי הותקף ברחוב והאשים: "הרעל וההסתה - על ינון מגל"

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 19:12

שרקי ישב במסעדה עם אחיו שיצא לאפטר מהמילואים והותקף על ידי אדם שקילל אותו, איים אליו וצעק לו "יא זבל". שרקי: "מגרונו צועק את הרעל שמשמיע ינון מגל בערוץ 14. תוצאה של הסתה שיותר מדי זמן שתקו עליה". מגל: "מטנף על נתניהו ואז מתבכיין שאנשים שונאים אותו"

בווידאו: בנימין נתניהו בראיון בערוץ 14/צילום: ערוץ 14

כתב חדשות 12 יאיר שרקי סיפר כי אדם קילל אותו בעת שישב עם אחיו במסעדה. שרקי פרסם סרטון ברשתות החברתיות שבו נראה אדם המטיח בו: "סע יא זבל".

בפוסט שפרסם כתב שרקי: "אני יושב לצהריים עם אחי הלוחם שיצא לאפטר מהמילואים. כבר בהתחלה שומעים משולחן ליד מישהו שמנסה להתגרות - 'ערוצי התבהלה'. התעלמנו. הבנאדם סיים לאכול וניגש אלינו. התחיל שוב לצעוק ולאיים באלימות. מילא עליי, אבל על אחי. מגרונו צועק את הרעל והטקסטים שמשמיע ינון מגל בערוץ 14. ההסתה הזאת עליו. גם בשגרה זה לא סביר. אבל איזה איש מעוות צריך להיות כדי לראות לוחם עם נשק בזמן מלחמה ולהתחיל לצעוק עליו בגלל מקום העבודה של אחיו. תוצאה של הסתה רעילה ומחלחלת שיותר מדי זמן שתקו עליה. והכל במעטפת כאילו פטריוטית. עד כאן".

ינון מגל הגיב לו בטוויטר: "האיש (שרקי) יושב כל ערב ומטנף על נתניהו בערוץ שהתגייס לקמפיין ההסתה להפלת ראש הממשלה תוך כדי מלחמה, ואחר כך מתבכיין שאנשים ברחוב שונאים אותו ואת הערוץ שלו. ואז עוד מגייס את אחיו הלוחם ומאשים אותי כדי לקבל לייקים. את גלית 'מוצצי דם' גוטמן ואמנון 'אלימות המתנחלים' אברמוביץ' הוא מעולם לא גינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully