וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט התקשתה לנשום מרוב חום, מעריצה בהופעה מתה מדום לב

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 9:43

מעריצה בת 23, שהגיעה להופעתה של הזמרת בתנאי חום קיצוניים, התעלפה עוד בטרם החלה ההופעה ובדרך לבית החולים מתה. בסרטון שעלה לטיקטוק נראית סוויפט עצמה כמי שמתקשה לנשום. סוויפט: "אני אפילו לא יכולה להסביר כמה אני הרוסה ממות המעריצה"

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

מעריצה שהגיעה לצפות בהופעתה של הזמרת טיילור סוויפט בריו דה ז'ניירו שבברזיל מתה מדום לב. ההופעה התקיימה בתנאי חום קיצוניים שנשקו ל-40 מעלות צלזיוס והמעריצים התלוננו שנאסר עליהם להכניס בקבוקי מים למופע. לפי הדיווחים, המעריצה בת ה-23 עמדה בשורה הראשונה והמתינה לזמרת שתעלה להופעה, אלא שעוד בטרם החלה ההופעה - המעריצה התעלפה ובדרך לבית החולים נקבע מותה.

בסרטון שעלה לטיקטוק נראית סוויפט כמי שמתקשה לנשום מרוב חום ולחות באותו מופע שנערך באצטדיון העירוני בשישי בערב. בסרטון נראית סוויפט עוצרת לרגע כדי להסדיר נשימה וכמי שמתקשה להמשיך לנשום כרגיל. לנוכח הטרגדיה ומזג האוויר, סוויפט דחתה את הופעתה השנייה בעיר, שהייתה אמורה להתקיים בשבת. ברזיל חווה גל חום חסר תקדים. הרשויות הזהירו מחום קיצוני בהופעה, שיחד עם הלחות עשוי היה להגיע לכמעט שישים מעלות צלזיוס.

צפו בקטע כאן למטה

@taylorsloverxx tonight's show has been postponed and i think this is the best decision? #taylorswift #theerastour #tstheerastour #brazil #riodejaneiro ♬ my tears ricochet - Taylor Swift

אתמול כתבה סוויפט בעמוד האינסטגרם שלה: "בלב מרוסק אני נאלצת לעדכן שאיבדנו מעריצה מוקדם יותר הערב לפני ההופעה שלי. אני אפילו לא יכולה להסביר כמה אני הרוסה מכך. יש לי מעט מאוד מידע חוץ מכך שהיא הייתה יפה וצעירה מדי. אני חשה מוצפת מרוב צער. אני רוצה לומר שאני מרגישה את האובדן הזה עמוק וליבי השבור יוצא אל משפחתה וחבריה. זה הדבר האחרון שחשבתי שיקרה כשהחלטנו להופיע בברזיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully