וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצול מהטבח הקריא באולפן שיר מצמרר שכתב, לוסי אהריש הגיבה: "אתה חתיך הורס"

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 12:14

אלעד חכים, שניצל מהמסיבה ברעים, הגיע לאולפן רשת 13 לשתף בשיר שכתב כחלק מהתמודדותו עם הטרגדיה שעבר. לאחר שהקריא את השיר, המגישה הגיבה בצורה מוזרה לגמרי. צפו

בווידאו: המתחם המרפא שהוקם בחוות רונית לשורדי הטבח במסיבת הטבע נובה ליד רעים/כתבת: מירב כהן, צילום: ניב אהרונסון, עריכה: זיו שטיינר

אלעד חכים היה במסיבה ליד היישוב רעים ב-7 באוקטובר והצליח להינצל משם. הוא הגיע אמש לריאיון באולפן רשת 13 אך לא ציפה לתגובה חסרת הטקט מהמגישה לוסי אהריש.

חכים, אשר מאז הטבח הנורא החל לכתוב שירים על החוויה המזעזעת שלו ועל האסון באופן כללי, הקריא באולפן שיר שכתב, שכלל את המילים "ריח המוות לא עוזב אותי במנוחה". אחרי שסיים להקריא את השיר המרגש, פנתה אליו לוסי אהריש ואמרה: "קודם כל... סליחה שאני כזו שטחית אבל אתה חתיך הורס. זה מתבקש". חכים השפיל את עיניו במבוכה והודה לה בשקט.

צפו בקטע המביך

העיתונאי ומגיש ערוץ 14 שי גולדן, הנחשב לאחד מהתומכים הבולטים של ראש הממשלה נתניהו בשנים האחרונות, תקף אותו באופן חריף. ‏בראיון לכאן תרבות בשבוע שעבר הוא אמר: ‏"הקצתי יקיצה פראית. מי שאחרי השבעה באוקטובר לא קיבל כאפה שהעירה אותו, אני לא יודע מה יעיר אותו בחיים האלה. ‏זה אירוע מכונן בסדר גודל היסטורי של מדינת ישראל ושל העם היהודי.

"‏יש תובנות שאפשר לזקק מהדבר הזה: אני למשל תמכתי בראש הממשלה נתניהו בכמה שנים האחרונות,
‏חשבתי שלפחות בהיבט של הבטחון הוא האדם הנכון במקום הנכון. אחרי השבעה באוקטובר הבנתי שטעיתי. ‏האיש אינו כשיר לתפקידו ואינו ראוי לתפקידו. במבחן ההיסטוריה הוא נכשל באופן שיהדהד עוד עשרות שנים קדימה. ‏האירוניה ההיסטורית של נתניהו היא שהוא רצה להיזכר כמגן עם ישראל, ומה ידברו עליו בעוד מאתיים שנה? ‏רק על זה. במשמרת שלו קרה אחד ממעשי הטבח הנוראיים של העם היהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully