וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנדחתה בגלל המלחמה: העונה החדשה של "הכוכב הבא" תחזור מחר

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 21:58

בקשת 12 הוחלט למתג את הריאליטי מעט אחרת ולקרוא לתוכנית "הכוכב הבא - מהדורה מיוחדת". השיר "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי, שהפך להמנון המלחמה, מלווה את הפרומו המרגש ונראים בו לא מעט חיילים שבאים לנסות את מזלם בריאליטי

הכוכב הבא/צילום: קשת 12

אחרי שנדחתה בגלל המלחמה ברצועת עזה, קשת 12 הודיעו היום (ראשון) כי "הכוכב הבא" תחזור מחר לשידור. לפי הפרומו ששודר היום, נראה כי מאז הפעם האחרונה שהכריזו בקשת 12 על עליית העונה החדשה ובסופו של דבר דחו אותה, בקשת 12 הוחלט למתג אותה מעט אחרת ולקרוא לתוכנית "הכוכב הבא - מהדורה מיוחדת". השיר "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי, שהפך להמנון המלחמה, מלווה את הפרומו המרגש ונראים בו לא מעט חיילים שבאים לנסות את מזלם בריאליטי.

בנוסף, כל נושא האירוויזיון הועלם לגמרי מהפרומו על אף שהתוכנית אמורה למצוא את הזמר שייצג את ישראל באירוויזיון שייערך השנה במאלמו שבשבדיה. השופטת נינט טייב הודיעה לפני כמה חודשים כי לא תמשיך בעונה הזו ואת מקומה תפס השנה המוזיקאי עדן חסון. לצדו על כס השיפוט: קרן פלס, אסף אמדורסקי, רן דנקר, שירי מימון ואיתי לוי.

לפני כשבועיים וחצי תכננו בקשת 12 להשיב למסך את "הכוכב הבא", שלושה שבועות לאחר פרוץ מלחמת עזה. ברשתות נמתחה ביקורת על ההחלטה ובין השאר נטען כי בקשת ממהרים להחזיר את התוכנית. בסופו של דבר, כאמור, התעכב שידור התוכנית והיא תחזור מחר למסך. יצוין כי "הכוכב הבא" צולמה מחדש לאחר המלחמה, הותאמה למצב ואף מתייחסת אליו.

צפו למעלה בפרומו

  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully