וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ריאיון סוער בחדשות 12: ח"כ אלמוג כהן חש ברע ופונה באמצע השידור

20.11.2023 / 15:18

חבר הכנסת מ"עוצמה יהודית", שבמהלכו צעק על משפחות החטופים "קברתי חברים, אין לכם מנדט על הכאב", התראיין לירון אברהם בחדשות 12 אך במהלך הריאיון הסוער חש ברע ופונה באמבולנס להמשך טיפול בבית החולים

בווידאו: גיל, שבת דודתו חטופה בעזה, קרא לבן גביר לא לקדם את עונש מוות למחבלים: "אתם מסכנים את השבויים"/ערוץ הכנסת

חבר הכנסת אלמוג כהן ("עוצמה יהודית") חש ברע במהלך ריאיון סוער לירון אברהם בחדשות 12 ונאלץ להתפנות באמצע השידור באמבולנס לבית החולים.

הריאיון התקיים אחרי דיון סוער בכנסת על חוק עונש מוות למחבלים, בו אמר כהן למשפחות החטופים: "קברתי חברים, אין לכם מנדט על הכאב". כהן הותקף קשות על דבריו אלו, ובריאיון הסוער ניסה להסביר את דבריו: "לי אין כאב?! אני רואה חברות של הילדים שלי שזועקות 'איפה החברים שלי?'. בתגובה ענה לו ירון אברהם: "לא אמרתי שאין לך כאב". כהן המשיך: "האחים שלי שאיבדתי הם לא מספיק טובים? למה הכאב הזה הוא גם לא שלי?". אברהם השיב: "דווקא משום הכאב שלך, היית צריך להתעלות על עצמך בכנסת כי אתה חבר כנסת והם הגיעו לשם לזעוק את הכאב שאתה זועק כאן עכשיו".

לאחר הסערה באולפן, פנה ירון אברהם לכתב בצפון ובמהלך הדיווח נשמע ח"כ כהן משתנק ומשתעל. לאחר שחזרו לאולפן הסביר אברהם: "אנחנו חייבים לצופינו הסבר. חבר הכנסת אלמוג כהן, שהיה באולפן בריאיון סוער אחרי אירוע סוער בכנסת, לא חש בטוב ויצא מהאולפן. הכל בסדר, מצבו בסדר והוא מטופל. אנחנו שולחים לו החלמה מהירה".

מלשכתו של ח"כ כהן אישרו כי חבר הכנסת התפנה לבדיקות של צוות רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully