וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגשים: היוזמה המדהימה של חב"ד תל-אביב

מוגש מטעם מרכז חב"ד תל אביב

21.11.2023 / 15:55

עם פרוץ המלחמה, פתח מרכז חב"ד בתל-אביב מערך רחב כדי לדאוג לכל מחסורם של המפונים: "אנו תפילה עבור כולנו שבקרוב תהיה יד ישראל על העליונה". מעתה גם אתם יכולים לקחת חלק ביוזמה המבורכת

הרב גערליצקי, מרכז חבד תל אביב. יח"צ,
כבר בתחילת המערכה הקימו במרכז חב"ד מערך חירום/יח"צ

אירוח תושבי הדרום והצפון בבתי אירוח ואכסניות בעיר תל-אביב, שהפך כבר לשגרת חיים בעיר הגדולה, מביא איתו תופעות חיוביות של סולידריות מופלאה ותמיכה מצד תושבי העיר, אך חושף גם בעיות מורכבות הדורשות פתרונות ומאמץ רב.

מרכז חבד תל אביב. יח"צ,
גם במרכז חבד תל אביב נרתמים למאמץ הלאומי/יח"צ
מרכז חבד תל אביב. יח"צ,
אריזות מזון במרכז חבד תל אביב/יח"צ

מרכז חב"ד בתל-אביב הוא מן החלוצים שפתח מיד מערך רחב והפנה משאבים עצומים, כדי לדאוג לכל מחסורם של המפונים. מיד בתחילת המערכה הקימו במרכז חב"ד מערך חירום כדי לקבל את הפניות מהמשפחות המתארחות בתל אביב ולתמוך בהם ככל שניתן.

מרכז חבד תל אביב. יח"צ,
מרכז חב"ד בתל-אביב הוא מן החלוצים שפתח מיד מערך רחב/יח"צ
הרב גערליצקי, מרכז חבד תל אביב. יח"צ,
הרב גרליצקי בערב למפונים עם האמן מוטי גלעדי/יח"צ

"כבר מהימים הראשונים ראינו שיש ביקוש גבוה לארוחות כשרות מוכנות, לאורך השבוע ובעיקר לשבתות" אומר הרב גערליצקי, רב קהילת חב"ד בתל-אביב, "סידרנו בזריזות במטבחים של חב"ד ובמטבחים פרטיים של מתנדבים רבים מערך בו מכינים כאלף ארוחות בכל יום, הארוחות נשלחות עד הבית בתוך זמן קצר על ידי מתנדבים, למשפחות משדרות, אשקלון, אופקים, קריית שמונה ועוד, המתארחים כאן בתל אביב באזור המלונות ובבתים ודירות בשכונות העיר"

לצד מנות האוכל, נשלחים גם משחקים לילדים ופינוקים לכל בני המשפחה ושלוחי חב"ד נותנים גם מעטפת רוחנית של הפעלות לילדים, סידור מנייני תפילה בעת הצורך, עריכת בר מצוות ושמחות ועוד.

הרב גערליצקי, מרכז חבד תל אביב. יח"צ,
"עלויות הפעלת המערך הינן עצומות". הרב גערליצקי/יח"צ

"עלויות הפעלת המערך הינן עצומות, אך התגובות שזורמות מהמשפחות ממחישות את הנחיצות של המערך הזה, ובשעה כזאת 'לא עושים חשבונות'", אומר הרב גערליצקי, "יזמנו גם ערבי תרבות וחיזוק במלונות השונים עם אמנים מקומיים ואנו תפילה עבור כולנו שבקרוב תהיה יד ישראל העליונה וכל אחד ישוב לביתו ולמקומו בביטחון שלם".

כדי לקחת חלק ביוזמה הזאת, היכנסו ותרמו כאן>>

מוגש מטעם מרכז חב"ד תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully