וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבעד למסך: במאית "אפס ביחסי אנוש" כותבת סרט על התצפיתניות בנחל עוז

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 16:34

הפרויקט שמובילה טליה לביא נמצא כעת בשלב איסוף החומרים והתחקיר. זהו פרויקט קולנועי שלישי בפרופיל גבוה שמתפתח על אירועי 7 באוקטובר, אחרי שנודע על סרט חדש שמתכנן אבי נשר ויצירה דוקומנטרית על מסיבת הטבע ברעים שעליה עובד יריב מוזר

בווידאו: חמ״ל התצפיתניות החדש שהוקם בנחל עוז/דובר צה"ל

טליה לביא, יוצרת "אפס ביחסי אנוש", עובדת על סרט עלילתי שיתמקד בסיפורן של התציפתניות בנחל עוז - שהתריעו מהאיומים אך התעלמו מהן, ורבות מהן נרצחו או נחטפו במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר. הסרט נמצא כרגע בשלבים של איסוף ופיתוח.

וזהו פרויקט קולנועי שלישי בפרופיל גבוה שמתפתח על אירועי 7 באוקטובר. בשבועות האחרונים פורסם על סרט חדש שמתכנן הבמאי המצליח אבי נשר על השבת השחורה, בכיכובו של ידין גלמן, ששיחק גם בסרטו "תמונת ניצחון". גלמן נלחם בעוטף ונפצע באורח קשה, וכעת מחלים. סרטו האחרון של נשר, "גן קופים" יצא שבועות ספורים לפני מתקפת הטרור לבתי הקולנוע, ובריאיונות עם צאתו אמר נשר כי הוא מאמין שיהיה זה סרטו האחרון.

בנוסף, עוד נודע כי הדוקומנטריסט יריב מוזר ("אייכמן: ההקלטות האבודות", "בן גוריון: אפילוג") עובד על סרט דוקומנטרי על מסיבת הטבע ברעים, שבה נרצחו יותר מ-350 בני אדם בידי מחבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully