וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הכוונת של פוטין: זוכת האירוויזיון הוכנסה לרשימת המבוקשים של רוסיה

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 11:29

הזמרת האוקראינית ג'מאלה, זוכת האירוויזיון לשנת 2016, הוכנסה לרשימת המבוקשים של ממשלת רוסיה. הזמרת מואשמת בהפצת "מידע שקרי" על הכוחות הרוסים

בווידאו: נועה קירל נחתה בארץ: "הייתה לי הזכות לשים את ישראל על המפה"/ניב אהרונסון

הזמרת האוקראינית ג'מאלה, זוכת האירוויזיון לשנת 2016, הוכנסה לרשימת המבוקשים של ממשלת רוסיה. לפי הדיווחים, הזמרת ששמה האמיתי הוא סוסנה ג'מאלדינובה, מואשמת על ידי רוסיה בהפצת מידע שקרי על כוחות הצבא של המדינה. הקרמלין נוהג להכניס לרשימות המבוקשים שלו אנשים המפרסמים פרטים על הפלישה הרוסית לאוקראינה המתנגשים עם המדיניות הרשמית של פוטין.

לפי דיווחים, ג'מאלה הוכנסה לרשימת המבוקשים בגין פרסום "מידע פייק" על מעשי הזוועה שביצעו הרוסים בטבח בעיר אוקראינית בוצ'ה בשנת 2022. רוסיה הכחישה כל קשר לטבח על אף שיש ראיות שלפיהן הכוחות הרוסים הם אלו שעומדים מאחוריו. ג'מאלה בת ה-40 ברחה מאוקראינה עם משפחתה לאחר פלישת רוסיה למדינה בפברואר אשתקד וכעת היא שוהה באוסטרליה.

ג'מאלה זכתה באירוויזיון ב-2016 עם השיר "1944", אשר עוסק בגירוש הטטרים מחצי האי קרים שהתרחש בשנת 1944 ובסבתא רבתא שלה, שאיבדה את בתה במהלך הגירוש למדינות מרכז אסיה. ג'מאלה כתבה את המילים לשיר. השיר ספג ביקורת מצד רוסיה שטענה כי מדובר בשיר פוליטי בניגוד לכללי האירוויזיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully