וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן נגד בן גביר וסמוטריץ': "מצביעים נגד ילדי ישראל, לא נסלח לכם"

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 20:19

אחרי שהשרים בן גביר וסמוטריץ' הודיעו כי הם מתכוונים להתנגד לעסקה שתביא לשחרורם של עשרות ילדים ונשים משבי חמאס, צייץ אביב גפן: "הצבעתם נגד ילדי ישראל כדי לקושש קולות למפלגה החשוכה והכושלת שלכם. אולי אתם מאמינים באלוהים אבל אלוהים לא מאמין בכם"

בווידאו: גיל, שבת דודתו חטופה בעזה, קרא לבן גביר לא לקדם את עונש מוות למחבלים: "אתם מסכנים את השבויים"/ערוץ הכנסת

אחרי שהשרים איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) ובצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית) הודיעו כי הם מתכוונים להתנגד לעסקה שתביא לשחרורם של עשרות ילדים ונשים משבי חמאס, אביב גפן יוצא להתקפה. "הצבעתם נגד ילדי ישראל כדי לקושש קולות למפלגה החשוכה והכושלת שלכם", צייץ גפן והוסיף בפראפרזה לבוב דילן: "לא נסלח לכם. אולי אתם מאמינים באלוהים אבל אלוהים לא מאמין בכם".

יצויין כי ההתנגדות של מפלגות הימין הקיצוני לעסקה נובעת מהמחיר אותו ישראל תצטרך לשלם, לפי הפרסומים. שחרור של מאות מחבלים מבתי הכלא בישראל, הפסקה של 6 שעות ביממה של נוכחות כטב"מים בשמי הרצועה, הכנסה של כ-300 משאיות סיוע לרצועה - כולל דלק. לטענת בן גביר וסמוטריץ', שהגיבו בנפרד לעסקה, הבחירה להשאיר בשבי חמאס עשרות ישראלים נוספים, רובם ככולם גברים בגירים, היא טעות אסטרטגית במו"מ - ובזמן ההפוגה במלחמה חמאס יוכל לנצל את הזמן כדי להסתיר את החטופים ולהרחיק אותם מהאזור שנשלט על ידי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully