וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפס סובלנות לאנטישמיות": כוכבת "צעקה" פוטרה מהסרט החדש בסדרה

22.11.2023 / 12:39

השחקנית מליסה באררה פוטרה מהסרט "צעקה 7", לאחר עשרות פוסטים שכתבה מאז מלחמת עזה, בהם כתבה בין השאר כי ישראל מבצעת "רצח עם וטיהור אתני". חברת ההפקה: "יש לנו אפס סובלנות לאנטישמיות, הסתה או שנאה". הבמאי: "הכל מבאס. תפסיקו לצעוק. זאת לא הייתה ההחלטה שלי"

טריילר הסרט "צעקה" 2022/פורום פילם

השחקנית מליסה באררה מרטינז פוטרה מהסרט "צעקה 7" אחרי שגילמה בסרט השישי את דמותה של סמנת'ה קרפנר. הסיבה לפיטוריה היא התבטאויות ברשתות החברתיות במהלך מלחמת עזה שבהן טענה כי מעשיה של ישראל בעזה הם "רצח עם וטיהור אתני".

"מתייחסים עכשיו לעזה כמו אל מחנה ריכוז", כתבה באררה בת ה-33 בסטורי באינסטגרם, אחד מתוך עשרות פוסטים שהעלתה ברשתות מאז המלחמה, "מאלצים את כולם להיות ביחד בלי שום מקום ללכת אליו, בלי חשמל, בלי מים... אנשים לא למדו דבר מההיסטוריה שלנו. ובדיוק כמו ההיסטוריה שלנו, אנשים צופים בשקט כשהכל קורה. זהו רצח עם וטיהור אתני".

השחקנית המקסיקנית מליסה באררה מרטינז. John Parra, GettyImages
השחקנית המקסיקנית מליסה באררה מרטינז/GettyImages, John Parra

דובר חברת ספייגלאס המפיקה את "צעקה 7" , פרסם את התגובה הזאת לדבריה: "העמדה של ספייגלאס ברורה באופן חד משמעי: יש לנו אפס סובלנות לאנטישמיות, הסתה או שנאה בכל צורה שהיא, כולל אזכורים שקריים לרצח עם, טיהור אתני, עיוות שואה או כל דבר שחוצה את הגבול באופן בוטה לדיבורי שנאה".

במאי הסרט, כריסטופר לנדון, כתב ב-X (לשעבר טוויטר): "זו ההודעה שלי: הכל מבאס. תפסיקו לצעוק. זאת לא הייתה ההחלטה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully