וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמשפחות החטופים ישמרו על בית ניצולת הפיגוע": הציוץ המביש של כתבת ערוץ 14

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 15:54

לאחר שנודע כי אחת המחבלות שישוחררו היא זו שדקרה לפני כשנתיים את מוריה כהן וגם צפויה לשוב לביתה בשכונה, צייצה הכתבת שיראל ללום נהיר: "שבני משפחות החטופים שמשתחררים יעמידו שמירה יום-יום מכספם על ביתה של מוריה כהן". אילן לוקאץ': "ערוץ הסתה, רעל ורוע מזוקק"

שילוט דיגיטלי על גבי משאית מציג את תמונות החטופים לנהגים ועוברי אורח בוושינגטון./עמית דניאל.

לאחר שנודע כי אחת המחבלות שישוחררו במסגרת עסקת החטופים היא זו שדקרה לפני כשנתיים את מוריה כהן, תושבת שייח' ג'ראח, וגם צפויה לחזור לביתה בשכנות לכהן, צייצה כתבת ערוץ 14 שיראל ללום נהיר: "ערבות הדדית? שבני משפחות החטופים שמשתחררים יעמידו שמירה יום-יום מכספם על ביתה של מוריה כהן וביתם של שאר תושבי ירושלים שצפויים לקבל 70 מחבלים בקרוב".

מספר עיתונאים מובילים שיתפו את צילום הציוץ של שיראל והעבירו ביקורת נוקבת על דבריה. אילן לוקאץ' מחדשות 12 תקף את הכתבת ואת ערוץ 14: "ערוץ הסתה, רעל ורוע מזוקק ברמות שלא ידעתי שקיימות". ציון נאנוס מחדשות 12 הוסיף: "כתבת יו"ש של ערוץ 14 באה בטענות למשפחות החטופים. לא לממשלה וצה"ל, שהפקירו את התינוקות והילדים ב-7.10 ולא מוצאים דרך אחרת לשחרר אותם אלא למשפחות החטופים. אלו שאין להן חיים כבר חודש וחצי". אביעד גליקמן מערוץ 13 הוסיף: "אין תחתית של ביוב ש"כתבי" ופרשני ערוץ 14 לא יירדו אליו".

חן אביגדורי, שאשתו ובנותיו נחטפו לעזה, כתב: "שיראל היתה סטודנטית שלי באוניברסיטת אריאל. תמיד נהניתי שהיא מאתגרת אותי בדעות שלה ובעמדותיה. אחרי תקופה בערוץ 14 קרה לה משהו. תהליך שבסופו הציוץ הזה שמעיד שהיא לא מבינה שהאחריות לבטחון היא של הממשלה. אולי בכל זאת היא היתה צריכה לוותר על שיעורי קומדיה ולהשלים אזרחות. או הומניות".

אבישי גרינצייג מכאן 11 הוסיף: "אני חושש שאת לא מבינה שהאחריות על ביטחון האזרחים איננה של החטופים ומשפחותיהם אלא של הממשלה וכוחות הביטחון. זה לא קשור להכרת הטוב. זה קשור לשאלה מי אחראי על ביטחון אזרחים. אגב, מההתרשמות שלי מהשיחה עם בעלה של מוריה, הוא היה מאוד מצטער לראות את הציוץ שלך נגד משפחות החטופים".

"אנחנו חלק מהמדינה, אנחנו יודעים שיש שיקולים לאומיים, אבל אנחנו לא מבינים אותם עד הסוף", אמר היום לוואלה דביר, בעלה של מוריה, עם היוודע דבר שחרורה הצפוי של המחבלת שנידונה ל-12 שנות מאסר באחרונה. "בהיבט האישי, המחבלת הזו אמנם הודתה בניסיון לרצח אבל לא התחרטה על מעשיה. ניסיון הרצח הזה, מצד אותה מחבלת שהיא שכנה שלנו וגרה לידינו, נעשה לעיני הילדים שלנו. קשה לנו לדמיין סיטואציה כזאת שבה מחר בבוקר נפתח את הדלת וניתקל בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully