וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן זוכה האוסקר ג'יימי פוקס מואשם בתקיפה מינית של אישה

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 8:22

תביעה שהוגשה השבוע נגד השחקן זוכה האוסקר מתייחסת למקרה שאירע לפני כשמונה שנים במסעדת יוקרה בניו יורק. אז, לכאורה, נגע פוקס באחת הסועדות ללא הסכמתה, לאחר שלקח אותה לפינה מבודדת במקום. בעקבות כך, התובעת טוענת שנזקקה לטיפול רפואי. פוקס טרם הגיב לאישומים

ג'יימי פוקס. אנתוני הארווי, GettyImages
פוקס/GettyImages, אנתוני הארווי

השחקן זוכה האוסקר ג'יימי פוקס, כוכב "ג'אנגו ללא מעצורים" וסדרת סרטי ספיידרמן, עומד כעת בפני האשמות על תקיפה מינית, בתביעה שהוגשה נגדו בתחילת השבוע.

התביעה נגד השחקן זוכה האוסקר מתייחסת למקרה מלפני כשמונה שנים במסעדת יוקרה על גג בניו יורק. לפיה פוקס נגע לכאורה באיבריה האינטימיים של אחד הסועדות ללא הסכמתה.

לפי התביעה, הסועדת הושבה באותו הערב יחד עם חברתה לצד שולחנו של פוקס. השתיים ביקשו מפוקס להצטלם יחדיו, ומיד לאחר מכן החל פוקס להרעיף על התובעת מחמאות: "וואו, יש לך גזרה של דוגמנית על" ו-"את מריחה נהדר!".

ג'יימי פוקס. GettyImages
פוקס/GettyImages

אז, לכאורה, פוקס לקח את התובעת לפינה מבודדת במסעדה ותקף אותה מינית, למרות סימני התנגדות שהביעה. רק כאשר חברתה של התובעת הגיעה למקום, חדל לכאורה פוקס ממעשיו והתרחק מהמקום.

התביעה דורשת פיצויים עבור "כאב פיזי, לחץ נפשי והשפלה" שנגרמו לה באותו הערב, שבסופו, לטענתה, נדרשה לקבל טיפול רפואי. בפרשה נתבע גם בעל המסעדה, שבילה באותו הערב עם פוקס, בטענה כי אפשר את התקיפה ולא הורה על עובדי האבטחה במקום למנוע אותה.

נכון לשעה זו, לא פורסמה תגובה מטעם פוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully