וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שירד ממסכי הטלוויזיה: אייל ברקוביץ' חוזר לתוכנית יומית ברדיו - בלי אופירה

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 9:32

המגיש והכדורגלן לשעבר אייל ברקוביץ' יתחיל להגיש תוכנית יומית חדשה ברדיו תל אביב בשם "החמ"ל של רדיו תל אביב" בין השעות 10:00 ל-11:00 בבוקר שתעסוק בפוליטיקה, אקטואליה וכלכלה בימי המלחמה. ברקוביץ': "אחרי חודשיים של שתיקה אני חוזר למיקרופון. אגיד הכול"

אייל ברקוביץ' עומד דקת דומיה לזכר הדמוקרטיה הישראלית/מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת 12, 24 בפברואר 2023

המגיש והכדורגלן לשעבר אייל ברקוביץ' יתחיל להגיש תוכנית יומית חדשה ברדיו תל אביב בשם "החמ"ל של רדיו תל אביב" בין השעות 10:00 ל-11:00 בבוקר שתעסוק בפוליטיקה, אקטואליה וכלכלה בימי המלחמה. התוכנית תבוא בנוסף לתוכנית הספורט בהגשתו ובהגשת אופירה אסייג, שותפתו הוותיקה, שמשודרת מדי יום אחר הצהריים ברדיו תל אביב.

"אחרי חודשיים של שתיקה ופניות מכל הכיוונים, אני חוזר למיקרופון כדי לדבר על מה שחשוב באמת, על מה שגורם לי לא לישון בלילות. מבטיח שאגיד את כל מה שאני חושב כמו שאתם רגילים", מסר ברקוביץ'. לצדו יגישו את התוכנית גם אלון גונן ואלעד בן יצחק, יזמי הייטק ומייסדי פלוס 500, שמתכננים ללמד את המאזינים כיצד אפשר לשפר את המציאות הכלכלית שבה אנחנו חיים.

אייל ברקוביץ'. קשת 12, צילום מסך
ברקוביץ'/צילום מסך, קשת 12

מאז אסון 7 באוקטובר ירדה התכנית המשותפת של אופירה וברקוביץ', כמו תוכניות רבות בקשת 12. מאז חזרה אופירה להגיש מדי פעם תוכניות בערב עם מגישים מתחלפים, ביניהם מעין אדם ואדווה דדון, ואילו אייל ברקוביץ' לא חזר אל מסך הטלוויזיה. העיתונאי רז שכניק פרסם כי ברקוביץ' סירב להצעת קשת לשדר במהלך המלחמה תוכנית במוצאי שבת ב-11 בלילה אלא התעקש לשמור על המשבצת בשישי ב-18:00. גורמים בקשת מסרו אז: "זו החלטה של ברקו בלבד. הוא בחר שלא לקחת את ההצעה מסיבותיו שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully