וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והיא אפילו לא מתנצלת: מגישת "סקיי ניוז" מסבירה מה עמד מאחורי השאלה המבישה

24.11.2023 / 9:34

מראיינת ברשת סקיי ניוז הבריטית שאלה אתמול את דובר הממשלה שאלה הזויה: האם העובדה שישראל משחררת 150 אסירים פלסטינים בתמורה ל-50 חטופים ישראלים לא מעידה על כך שישראל ממעיטה בערך חיי פלסטינים. לאחר שחטפה אש - היא מסבירה למה שאלה זאת

בווידאו: דובר צה"ל לקראת שחרור החטופים: הציבור מתבקש לא להפיץ שמועות, מדובר בדיני נפשות 22.11.23/דובר צה"ל

מראיינת ברשת סקיי ניוז הבריטית, קיי ברלי, מסבירה מדוע שאלה אתמול את דובר ממשלת ישראל האם העובדה שישראל משחררת 150 אסירים פלסטינים בתמורה ל-50 חטופים ישראלים לא מעידה על כך שישראל ממעיטה בערך חיי פלסטינים לעומת חיי ישראלים. השאלה המבישה, כאמור, הותירה אותו המום - והיא חטפה אש ברשתות החברתיות.

"לעתים קרובות אנו מציגים טיעון למרואיין כדי שיוכל להציג עמדה נגדית", כתבה ברלי בטוויטר. "אתמול הצגתי למרואיין שלי עמדה שנויה במחלוקת שהציג מרואיין קודם - על מנת לאפשר לו להציג את עמדתו ולהגיב. מדי בוקר אנחנו נחושים להציג בצורה הוגנת את כל החדשות בנוגע למלחמה הזו".

כאמור אתמול שאלה המראיינת את לוי האם העובדה שישראל משחררת 150 אסירים פלסטינים בתמורה ל-50 חטופים ישראלים לא מעידה על כך שישראל ממעיטה בערך חיי פלסטינים לעומת חיי ישראלים. לאחר שפער את פיו מרוב תדהמה, ענה לוי: "זו האשמה בלתי תיאמן. אם יכולנו לשחרר אסיר אחד עבור כל חטוף, ודאי שהיינו עושים זאת. אנחנו פועלים תחת נסיבות נוראיות. לא בחרנו לשחרר אסירים עם דם על הידיים, אסירים שהורשעו בדקירות וירי. שימי לב ששאלת הפרופורציות לא מעניינת את תומכי הפלסטינים כשהם מצליחים לשחרר יותר אסירים".

אילון לוי המשיך: "זו טענה שערורייתית שהעובדה שאנחנו מסכימים לשחרר פלסטינים שהואשמו בטרור יותר ממספר הילדים התמימים שלנו שיחזרו אלינו משמעה שלא אכפת לנו מהחיים של הפלסטינים. נו באמת, זו האשמה מבחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully