וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור נרקיס הציע לאמץ את אביגיל, מחק את הפוסט לבקשת המשפחה - והתנצל

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 10:00

הזמר ליאור נרקיס ורעייתו ספיר פרסמו פוסט שבו ביקשו לאמץ את אביגיל עידן, הילדה בת ה-4 ששוחררה משבי חמאס ושהוריה רועי וסמדר נרצחו. אור בקשת המשפחה, הוא מחק את הפוסט והתנצל

סרטון חמאס בו נראים החטופים הישראלים מובלים אל האמבולנסים בדרך לרפיח. 26 בנובמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הזמר ליאור נרקיס ורעייתו ספיר פרסמו (ראשון) פוסט באינסטגרם שבו הציעו לאמץ את אביגיל עידן, הילדה בת ה-4 ששוחררה משבי חמאס ושהוריה רועי וסמדר נרצחו. לאחר פניית המשפחה, נרקיס הסיר את הפוסט והתנצל.

בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו כתב ליאור נרקיס: "ספיר ואני מבקשים לאמץ לחיק משפחתנו את אביגיל היקרה שימים ולילות שלמים ראינו כל עם ישראל את החיוך המתוק שלה מול עינינו, ייחלנו לרגע שהיא וכל שאר החטופים יחזרו הביתה, מתפללים בשביל כולם. אני מבקש מנציג המשפחה ליצור עמנו קשר".

לאחר שמשפחתה של אביגיל עידן פנתה אל הזמר, הוא הסיר את הפוסט והבהיר: "הכוונה הייתה טהורה ואמיתית, כתבתי את מה שכל עם ישראל מרגיש, אין אדם בישראל שלא מוכן לעשות הכול למען אביגיל ולמען כל שאר החטופים. נשמח ללוות את המשפחה בכל דבר שהם צריכים. מתפללים לשחרור כל החטופים".

אביגיל עידן ציינה שלשום את יום הולדתה הרביעי בשבי. אביגיל נחטפה מקיבוץ כפר עזה יחד עם משפחת ברודץ' שגרים בשכנות. הוריה נרצחו, שני אחיה הגדולים הסתתרו בארון בממ"ד ובכך ניצלו, והיא הצליחה לברוח מהבית ונמצאה על ידי אביחי ברודץ' שהכניס אותה לביתו.

כרמל עידן, סבה של אביגיל, אמר הערב אחרי שחצתה לשטח ישראל: "ביקשתי לקבל תמונות ראשונות ברגע שהיא תתאושש. יש תחושה של שמחה מהולה בעצב. השמחה זו אביגיל שחוזרת אלינו, לאחים שלה. אבל בלי אבא ואמא. זה העצב. לא דיברתי היום עם עמליה ומיכאל. הם היו בטיפול. אני אפגוש אותם בהמשך. אני לא יודע מה אמרו להם הפסיכולוגים. הם בידיים טובות גם במשפחה וגם הפסיכולוגים. לא צריך למהר. לאט לאט. לא ידענו עם מי היא בעזה. מצאנו היום את המוצץ שלה בבית. היא צריכה להיות קודם עם המשפחה הקרובה. בלי הרבה אנשים. זה רק יפריע לטיפול בה. לא ראיתי אותה 46 יום, אז לא יקרה כלום אם לא אראה אותה עוד יומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully