וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "פאודה" לונא מנסור שוברת שתיקה: "המלחמה הייתה יותר מדי עבורי, המראות היו קשים"

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 9:26

השחקנית הערביה-ישראלית שוברת שתיקה של חודשיים ומתייחסת לראשונה למלחמה ולמצבה האישי: "כל המלחמה הייתה יותר מדי עבורי. לא יכולתי לסבול את החדשות והמראות הקשים אז החלטתי לקחת צעד לאחור. דחיתי את החתונה בגלל המצב. לא יכולנו לחגוג כשאחרים קוברים את אהוביהם"

לונא מנסור שוברת שתיקה: "פיזית אני בסדר, אבל נפשית לא"/lunamansour

השחקנית הערביה-ישראלית לונא מנסור ("פאודה", "הישרדות VIP") שוברת שתיקה של חודשיים ומתייחסת לראשונה למלחמה ולמצבה האישי. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם נזהרה מנסור מלומר אם היא מדברת על הקורבנות הישראלים של טבח 7 באוקטובר או על הקורבנות בעזה או על שניהם גם יחד.

בסטורי היא אמרה באנגלית ובערבית: "אני יודעת שעבר הרבה זמן. לא הייתי פה כמעט חודשיים ושאלתם מה איתי אז החלטתי לשתף. אני מוכנה לחזור לאט לאט לחיים ולרשתות. פיזית אני בסדר אבל בפנים אני לא. החלטתי להתרחק מהרשתות בגלל קושי נפשי. כל המלחמה הייתה יותר מדי עבורי. לא יכולתי לסבול את החדשות והמראות הקשים אז החלטתי לקחת צעד לאחור. בהיבט האישי, יש לי הרבה דברים שאני מתמודדת איתם כמו בני משפחה שמתמודדים עם מחלה בבית החולים ואני מתפללת עבורם.

לונא מנסור. אינסטגרם, צילום מסך
"מבואסת מביטול החתונה". לונא מנסור/צילום מסך, אינסטגרם

"הרבה שאלו גם על החתונה שלי שהייתה אמורה להתקיים לפני ארבעה ימים, ב-23 בנובמבר. לצערי החתונה בוטלה. דחינו אותה בגלל המצב כי עם כל הכבוד לחגיגות בזמן שאחרים קוברים את האהובים שלהם, לא יכולנו לעשות את זה. זו הייתה החלטה נכונה אבל אני מבואסת מזה כי הכול היה מוכן - ההזמנות, ירח הדבש, הכול. זה באסה לבטל את היום המאושר בחייך. אני מרגישה יותר טובה עכשיו ולכן רציתי לעדכן אתכם. אוהבת אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully