וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "סקס והעיר הגדולה" שובתת רעב: "ישראל מבצעת רצח עם בעזה"

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 10:26

"אני כאן כדי לדרוש מהנשיא שלנו להפסיק לממן את ההרג ההמוני וההרעבה של אלפי פלסטינים חפים מפשע, רובם ילדים ונשים", אמרה ניקסון בדבריה מול הבית הלבן

סינת'יה ניקסון מול הבית הלבן, קוראת להפסקת אש במלחמת ישראל-חמאס. Kevin Dietsch/Getty Images, GettyImages
סינת'יה ניקסון מול הבית הלבן, קוראת להפסקת אש במלחמת ישראל-חמאס/GettyImages, Kevin Dietsch/Getty Images

השחקנית סינת'יה ניקסון, הידועה בעיקר מתפקידה כמירנדה ב"סקס והעיר הגדולה", הודיעה שתפתח בשביתת רעב מול הבית הלבן לצד פעילים נוספים, כחלק מהקריאה להפסקת אש קבועה בעזה.

ניקסון הצטרפה אתמול (שני) למסיבת עיתונאים מחוץ לבית הלבן, במסגרת קבוצה של "מנהיגים בולטים של מוסלמים, יהודים ובני ברית", בהם גם מחוקקים מהמדינות ניו יורק ודלאוור. במסגרת דבריהם הכריזה השחקנית על השתתפותה בשביתת רעב בת חמישה ימים כחלק מקריאה להפסקת אש קבועה בעזה. אף שכרגע יש הפוגה זמנית בין ישראל לחמאס, על פי ההודעה לעיתונות של השובתים, "ישראל צפויה להגביר את מסע הפצצות רצח העם שלה על עזה לאחר שההפסקה תסתיים", בהתבסס על ריאיון של שר הביטחון יואב גלנט ב-CNN בשבוע שעבר.

סינת'יה ניקסון מול הבית הלבן, קוראת להפסקת אש במלחמת ישראל-חמאס. Kevin Dietsch/Getty Images, GettyImages
"כאם לשני ילדים יהודים". סינת'יה ניקסון מול הבית הלבן/GettyImages, Kevin Dietsch/Getty Images

מלבד תפקידה כמירנדה הובס בסדרות "סקס והעיר הגדולה" ו"פשוט ככה", ניקסון מככבת בימים אלה גם בסדרה "העידן המוזהב". היא פעילה פוליטית ותיקה מהצד השמאלי של המפה, וב-2018 אף רצה למשרת מושלת ניו יורק כמועמדת הדמוקרטית. היא גם נמנתה עם 250 הידוענים שחתמו על עצומה הקוראת להפסקת אש. בעבר הייתה בזוגיות עם הצלם הישראלי דני מוזס ולשניים שני ילדים משותפים ביחד, עובדה שניקסון הדגישה כשדיברה על החלטתה לשבות רעב.

"כאם לילדים יהודים שסבא וסבתא שלהם הם ניצולי שואה, התבקשתי על ידי בני להשתמש במצע שלי כדי לשדר בקול רם ככל האפשר ש'לעולם לא עוד' פירושו לעולם לא עוד עבור כולם", אמרה ניקסון. "כאמריקאית, אני כאן כדי לדרוש מהנשיא שלנו להפסיק לממן את ההרג ההמוני וההרעבה של אלפי פלסטינים חפים מפשע, רובם ילדים ונשים. הנשיא ביידן חייב לנצל את הרגע הזה כדי לנהל משא ומתן על הפסקת אש קבועה שתחזיר את כל בני הערובה והאסירים הפוליטיים הביתה ותתחיל להניח את היסודות לשלום בר קיימא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully