וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מתפלא שמחבלי חמאס צופים בערוץ 12": הציוץ הנבזי של ניסים ואטורי

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 20:43

סגן יו"ר הכנסת לא מפספס הזדמנות לעורר שערוריות: היום הוא צייץ "לא התפלאתי כששמעתי שמחבלי חמאס צופים בערוץ 12" - ומהר מאוד מחק. חדשות 12 תגיש תלונה במשטרה נגד ואטורי על עבירת הסתה: "משווה בין מחבלים לעיתונאים שמשדרים כבר 52 יום"

בווידאו:ח"כ ניסים ואטורי שאל את אילון מאסק מדוע הוא חסם אותו בטוויטר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

נדמה שאין יום שעובר בלי סערה תורנית מצדו של סגן יו"ר הכנסת ח"כ ניסים ואטורי (הליכוד). הפעם פרצה סערה לאחר שחבר הכנסת כתב ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר): "לא התפלאתי כששמעתי שהמחבלים במנהרות צופים בערוץ 12". ואטורי התכוון לדיווחים שלפיהם במנהרות חמאס היו כמה אנשים שצפו בערוצי החדשות בישראל. לאחר שהותקף באופן חריף ברשת החברתית, מחק ואטורי תוך זמן קצר את הציוץ הנבזי.

מחדשות 12 נמסר כי בימים הקרובים הם יגישו תלונה במשטרת ישראל על עבירת הסתה וכן תלונה לועדת האתיקה של הכנסת נגד ואטורי. "חדשות 12 מגנה בחריפות ומביעה שאט נפש מהדברים שהעלה על הכתוב בציוץ ח"כ וסגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי. ואטורי מעז להשוות בין מחבלים מתועבים שרצחו יותר מ-1,000 ישראלים בדם קר ובאכזריות, לעיתונאים, מפיקים, צלמים ורבים אחרים שמשדרים כבר 52 יום מסביב לשעון ותחת אש כדי להביא את הקולות והתמונות לאזרחי ישראל ולעולם. כל זאת כשרבים מאנשינו נעדרים מהעבודה לטובת שירות מילואים בצו 8. אנחנו מצפים מראש הממשלה - יושב ראש מפלגתו של ואטורי - ויושב ראש הכנסת להתנער מהדברים. בושה!".

ח"כ ניסים ואטורי שאל את אילון מאסק מדוע הוא חסם אותו בטוויטר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ואטורי ומאסק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול עורר ואטורי סערה כששאל את איש העסקים המיליארדר אילון מאסק, במהלך ביקורות בכנסת, מדוע חסם את חשבונו ברשת החברתית שבניהולו. חשבונו של ואטורי, סגן יו"ר הכנסת וחבר ועדת חוץ וביטחון, נחסם בעקבות פוסט שפרסם ובו קרא "לשרוף את עזה עכשיו, לא פחות". הפוסט נמחק וחשבונו נחסם, בטענה שהפר את הכללים של הרשת. המבוכה נראתה בבירור על פניו של מאסק, אדם שידוע גם הוא באמירותיו השערורייתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully