וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי: "אסור לעצור את הלחימה, אני מוכן לא לשיר ולא להופיע שנה"

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 9:14

המוזיקאי העלה סטורי מביקור שקיים בכפר עזה ההרוסה וכתב: "אסור להפקיר בשנית את אזרחי הדרום והצפון. כל דבר שהוא לא חיסול חמאס בעזה וטיפול שורש בחיזבאללה דרום לבנון זה סכנה מיידית לילדים שלנו. ה'למה' שלנו במלחמה הזו חזק וברור"

בווידאו: תיעוד חאמס: ארגון הטרור שחרר סרטון שחרור החטופות מהערב 28.11.23/אלגזירה

מאז טבח 7 באוקטובר עלה המוזיקאי עידן עמדי על מדים ומשרת במילואים, בין השאר במלחמה בתוך רצועת עזה עצמה. אתמול הוא העלה סטורי לאינסטגרם מביקור שקיים בכפר עזה וכתב שאסור בשום מחיר להפסיק להילחם נגד חמאס.

על רקע תמונה שלו באמצע ההרס והחורבות של כפר עזה, כתב: "לא יוצא לי לשתף יותר מדי בימים אלה. אתמול הגעתי לכפר עזה והמראות לא נתפסים. צלם מוכשר שהיה שם לתעד את הביקור של ראש הממשלה תפס אותי בוהה באחד הבתים השרופים בשכונת הצעירים. דור שלם של יקירינו שנטבחו.

"לא נעצור את הלחימה. אני מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה. אסור להפקיר בשנית את אזרחי הדרום והצפון. כל דבר שהוא לא חיסול חמאס בעזה וטיפול שורש בחיזבאללה דרום לבנון זה סכנה מיידית לילדים שלנו. ה'למה' שלנו במלחמה הזו חזק וברור. יהיה זכר האהובים שלנו ברוך".

עידן עמדי סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עמדי/צילום מסך, אינסטגרם

בסרטון שהעלה לפני כשלושה שבועות לעמוד האינסטגרם שלו תועד עמדי, שאת שירותו הסדיר עשה בחיל ההנדסה, בפיצוץ של בניין בעזה, ולא שכח לשלוח מסר מחזק ולהקדיש את הפיצוץ לקורבנות הטבח ולחבריו שנפלו במהלך הלחימה: "לזכר כל הקורבנות אחינו ואחיותנו שנטבחו ב-7.10 ולזכרם של חברינו ואחינו לנשק, אלכסיי שמקלוב ודרור אלטון ז"ל, לוחמים בצוותי הסיור, לוחמים וקצינים בימ"מ, השם ואנחנו ניקום דמם. עם ישראל חי וכאן לנצח", כתב הזמר בצירוף לפוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • עידן עמדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully