וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודים "נגעלים מהאנטישמיות" של קניה ווסט ששר "ז***תי כלבה יהודיה"

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 13:45

ארגונים יהודיים בארה"ב מותחים ביקורת חריפה על הראפר בעקבות שירו החדש בו הוא שר "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק ז***תי כלבה יהודייה": "בתקופה של עליית האנטישמיות בעולם, מגעיל לראות את קניה שוב מקיא שנאת יהודים. הוא אנטישמי שאינו מביע חרטה ומיזוגני"

קניה ממשיך לרדוף את קים ופיט/NOW אלונה קדם, רוני שרמייסטר, גל הללי

ארגונים יהודיים מותחים ביקורת חריפה על קניה ווסט בעקבות שירו החדש "Vultures". בשיר, הראפר שר בין השאר "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק זיינתי כלבה יהודייה". בחלק אחר בשיר הוא מתייחס למנהלו היהודי לשעבר סקוטר בראון במילים: "בדיוק זיינתי את הכלבה של סקוטר".

דובר הארגון האמריקאי "הליגה נגד השמצה" אמר לתקשורת הזרה: "בתקופה של עליית האנטישמיות ברחבי העולם, מגעיל לראות את קניה שוב משתמש בפלטפורמה שלו כדי להקיא שנאת יהודים", ובהמשך כינו את הראפר "אנטישמי שאינו מביע חרטה וכמובן מיזוגני".

בנוסף, דובר הוועד היהודי-אמריקאי, אמר לתקשורת הזרה כי חוסר החרטה של ווסט מוכרת היטב, אבל הביטוי האנטי יהודי התוקפני האחרון שלו "נראה פתטי ועצוב במיוחד". "להדליק את להבות האנטישמיות ולעצבן כך את מיליוני מעריציו, במיוחד בתקופה עמוסה ומסוכנת כזאת לקהילה היהודית, זה בלתי נסלח", הוסיף.

למרות הביקורות הרבות, ווסט לא חזר בו ממילותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully