וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מרגש שתראו: ארז קלדרון ששוחרר מהשבי ניגן עם עידן רייכל

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 9:13

לאחר שבחודש האחרון הופיע עם האח רותם ברחבי הארץ, המוזיקאי עידן רייכל הגיע לבקר בבית החולים את האחים של רותם, ארז וסהר קלדרון, שחזרו שלשום מהשבי. רייכל שלף גיטרה, ארז שלף חצוצרה וביחד עם האח רותם הם ניגנו את "מחכה". צפו

עידן רייכל וארז קלדרון/יחצ

עידן רייכל הגיע אמש (רביעי) לפגוש את ארז קלדרון ואחותו סהר שחזרו משבי החמאס, לאחר שבחודש האחרון אחיהם, רותם קלדרון, ניגן עם רייכל בהופעות רבות בבסיסים ברחבי הארץ ואף במופע התרמה לגיוס תרומות בבוסטון. רייכל הוציא את הגיטרה, ארז קלדרון את החצוצרה, אחיו רותם את התופים - ויחד הם שרו את "מחכה" שרייכל כתב והלחין לריטה. הצטרפו אליהם חטופים נוספים שחזרו משבי חמאס (צפו למעלה בביצוע המרגש).

"את רותם קלדרון שאחיו, אחותו, ואביו נחטפו, ובא לנגן איתי לכל החיילים ועד גיוס תרומות בבוסטון - כבר הכרתם", כתב רייכל בעמוד האינסטגרם שלו." אבל עכשיו תכירו את החצוצרן החדש שלנו, ארז קלדרון, שחזר משבי החמאס עם אחותו המופלאה ומיד הצטרף לנגן חצוצרה איתנו. תמונת ניצחון שכזו, באמצע המלחמה".

את החצוצרה החדשה קיבל ארז קלדרון מדי.ג'יי ניב אדרי שידוע כאחד שגם מנגן בחצוצרה באירועים שלו. אדרי ביקר את קלדרון בבית החולים והביא לו חצוצרה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully