וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנן דוהרטי הודיעה שהסרטן שלה התפשט לעצמות: "אני לא רוצה למות, לא סיימתי לחיות"

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 11:20

כוכבת "בברלי הילס 90210" עדכנה בריאיון למגזין "פיפל" שהמחלה שלה החמירה, והבהירה כי היא מסרבת לוותר על החיים: "הזיכרון הכי משמעותי שלי עוד לפניי. לא סיימתי לאהוב. לא סיימתי ליצור"

ד"ר מיה גוטפריד בשיחה עם איריס קול על שלבי המחלה של סרטן ריאה/עריכה: גלעד מנהיים

שאנן דוהרטי, כוכבת "בברלי הילס 90210" לשעבר, אמרה בריאיון למגזין פיפל כי מחלת סרטן השד שבה חלתה התפשטה לעצמות. "אני לא רוצה למות", אמרה השחקנית בת ה-52, "לא סיימתי לחיות, לא סיימתי לאהוב. לא סיימתי ליצור. לא סיימתי, ובתקווה דברים ישתנו לטובה". הריאיון נערך לרגל הסכת אישי חדש של דוהרטי, שצפוי לעלות לרשת ב-6 בדצמבר.

דוהרטי אובחנה כחולת סרטן בפעם הראשונה בשנת 2015, ולאחר שנתיים של טיפולים הבריאה. אלא שהסרטן חזר בשנת 2019, וכעבור שנה עדכנה דוהרטי כי היא בשלב הרביעי, הקשה מכולם, של המחלה הסופנית. ביוני האחרון היא הודיעה כי הסרטן התפשט גם למוח. בכל זאת, היא מבקשת להדגיש שלמרות האבחנות האכזריות, היא חיה ככל יכולתה.

"אנשים פשוט מניחים שזה אומר שאת לא יכולה ללכת, לא יכולה לאכול, לא יכולה לעבוד. הם אומרים לך בגיל צעיר מאוד: 'סיימת, פרשת'. ואנחנו לא. אנחנו נמרצים, ויש לנו השקפה אחרת על החיים. אנחנו אנשים שרוצים לעבוד והתמודד עם החיים ולהמשיך לנוע קדימה", היא אומרת.

שאנון שאנן דוהרטי 2019. GettyImages
שאנן דוהרטי/GettyImages

"הזיכרון הכי משמעותי שלי עוד לפניי. אני מתפללת, אני מתעוררת והולכת לישון כשאני מודה לאלוהים, מתפללת עבור הדברים שחשובים לי בלי לבקש יותר מדי", היא ממשיכה, "אנחנו האנשים שהכי רוצים לעבוד, כי אנחנו פשוט כל כך אסירי תודה על כל שנייה, על כל שעה, כל יום שאנחנו זוכים להיות כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully