וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שופר ושפן חמדן", "במקומך הייתי שותק": הריב המכוער בין גלעד שרון ועמית סגל

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 14:28

לאחר שבנו של אריאל שרון כתב מאמר שבו תקף את "הרפיסות וההכלה" של נתניהו מול החמאס, תקף אותו עמית סגל בטענה שהוא "יזם את הבריחה מעזה". גלעד שרון לא נותר חייב: "אין לי בעיה עם אנשים שחושבים אחרת, אבל אין טעם להתווכח עם שופר"

רפי רשף ועמית סגל/צילום מסך מתוך שידורי חדשות 12

עימות חריף נרשם ברשתות החברתיות בין עיתונאי חדשות 12 עמית סגל לבין גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. הרקע: מאמר שכתב גלעד שרון על כישלונו של נתניהו.

העימות פרץ כאמור לאחר שגלעד שרון כתב מאמר ארוך בידיעות אחרונות תחת הכותרת "איך נוודא שזה לא יקרה שוב". שרון צייץ את המאמר והסביר: "שנים של חולשה, רפיסות והכלה של נתניהו מול החמאס. דבקות אווילית וחסרת אחריות בקונספציה לפיה 'החמאס מורתע'. זה לא ליכוד וזה לא ימין, זה המחדל החמור בתולדות המדינה".

עמית סגל עקץ את שרון כשכתב שהוא צריך להתבייש לכתוב מאמר כזה בעוד הוא עמד מאחורי תכנית ההתנתקות: "אמר חבר פורום החווה שיזם את הבריחה מאחורי הגדר, הבטיח שעכשיו 'נתפנה למבט פנימה, להשקעה בפנים ובחינוך', ושאחרי איום להגיב 'בעוצמה חסרת תקדים אם רק יירו לעברנו' היה שם כשאביו ייסד אחרי ירי הקסאמים בתום ההתנתקות את ז'אנר השמדת הדיונות הריקות. גם לשתוק זו אופציה. את הביקורת המוצדקת על הממשלה שישמיע אדם עם ידיים נקיות יותר".

עמית סגל. קשת 12, צילום מסך
עמית סגל/צילום מסך, קשת 12

גלעד שרון לא נותר חייב והגיב לעמית סגל, תוך שהוא עוקץ אותו מתחת לחגורה על היותו בן של חגי סגל שהורשע בטרור: "עמית, קבל הצעה ידידותית ואל תערב הורים. אתה יודע היטב שזה לגמרי לטובתך. אחרי טבח 7 באוקטובר אמרת 'כולנו אשמים'. מאז זה עבר לך. אבל האמת היא שלא כולנו אשמים, לאשמים יש שם ותפקיד, ובראשם מי שהיה רץ ראשון לקחת קרדיט אם הכל היה בסדר.

"אמרת שאצל שרון תקפו גבעות ריקות? מציע לך לעיין ברשימת מנהיגי חמאס בתקופת שרון: שחאדה, רנתיסי, יאסין ועוד מלא מחבלים. הם חוסלו אחד אחד בהוראת שרון. להבדיל ממנהיגי חמאס ב-15 השנים האחרונות, שקיבלו מנתניהו חסינות וכסף מזומן. וזה בלי להזכיר את אלה שנתניהו שיחרר.
אם זה היה תלוי בך, כנראה שעוד הרבה יותר כסף היה עובר לחמאס.

"בניגוד אליך אני הייתי עכשיו במילואים בעזה. אולי תשקול לצייץ פחות ולחלטר פחות בהרצאות בתשלום בזמן הזה? בוא לראות את המצב בעזה, כמו שעשו רבים מהקולגות שלך. טוב מראה עיניים מציוץ או שניים. כולם יודעים ששרון בחיים לא היה מאפשר למציאות בעזה להידרדר עד לזוועת 7 באוקטובר. מזכיר לך שבליל הסדר 2002, שרון הורה לצה"ל לצאת למבצע "חומת מגן" להדברת הטרור ביהודה ושומרון. לא בדיבורים, לא בסיסמאות, במעשים. חיזבאללה מסוכן בהרבה מחמאס, אז מה אתה מציע? להתיישב בלבנון? רמת הטיעונים שלך נמוכה וילדותית. מה שצריך זה לירות בכל מחבל שמתקרב לגבול ולא לבנות על זה ש"החמאס מורתע". ודבר אחרון, מה נהיה ממך? אתה לא מסוגל למתוח ביקורת על רה"מ כשהוא נכשל? אפילו על החוף במיאמי יש יותר ביקורת מאשר אצלך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

גם אחרי הציוץ הזה של גלעד שרון, הוויכוח בין השניים לא הסתיים. עמית סגל הגיב לגלעד שרון: "לא הייתי מערב את אבא שלך אלמלא אבא שלך עירב אותך. אתה זה שישבת עם אחיך בפורום החווה ואתה זה שהתגאית בהצעה לברוח מפני הטרור. אלמלא זה, אולי לא היית צריך לעלות על מדים ולהיכנס לשם. בקיצור, במקומך, הייתי שותק. בחדרי החקירות זה כזכור הצליח לך ובגדול".

שרון שוב פעם לא נותר חייב וענה לעמית סגל: "עמית, אתה עד כדי כך שופר, שאתה טוען שלא היה לנתניהו שום דבר לעשות מלבד להמתין 14 שנה לטבח הקשה ביותר בתולדות המדינה? אתה באמת מאמין לאיוולת הזאת? נתניהו לקח קרדיט על העשור הכי שקט בעזה אבל כשהגיע המחדל שלו, הוא פתאום מחפש אשמים מלפני 20 שנה, ואתה השופר של הבריחה שלו מאחריות. אין לך טיפת יושרה מקצועית. אצל שרון זה לא היה קורה, הוא היה מפרק להם את הצורה כבר מזמן, זה מה שהוא עשה לטרור כל חייו, להבדיל מאדונך שהתמחה בלשלם להם פרוטקשן.

"מול הטרור צריך להיות קשוח ותקיף, ולא חלש ומכיל, ובטח שלא להעביר מזוודות של כסף. אבל זה כנראה לא מופיע בדף המסרים שאתה מדקלם. כולם זוכרים מי שיחרר את סינוואר ויאסין ומי חיסל את יאסין. 'החמאס מורתע' כבר לא מופיע בדף המסרים שלך? אני חוזר על הצעתי, צא קצת מהאולפן, חבוש קסדה ורד לשטח. אולי תצליח לגבש דעה משלך במקום לדברר את נתניהו. ודבר אחרון, מאז תחילת המלחמה המוני ישראלים מתגייסים ומתנדבים. אמני ישראל מופיעים בהתנדבות בפני החיילים.
ואתה? בלי בושה בזמן מלחמה מוכר כרטיסים להרצאות בכסף. אתה לא מתבייש? מה אמר אורי אורבך ז"ל? הטובים לתקשורת או החמדנים לתקשורת?

"לא כולם חייבים לחשוב כמוני, אין לי בעיה עם אנשים שחושבים אחרת, אבל אין טעם להתווכח עם שופר. יצאתי מעזה וכתבתי את דעתי. אתה לא חייב להסכים, אבל לא שפן חמדן כמוך, צריך להעביר ביקורת על המילואים שלי או לחלק לי ציונים".

גלעד שרון מתעמת עם גיא פלג, אולפן שישי, 2 ביוני 2023. קשת 12, צילום מסך
גלעד שרון/צילום מסך, קשת 12

מי צודק בוויכוח?

עמית סגל
גלעד שרון
22165 משתתפים

לאחר שתקף אותו, עמית סגל השיב: "מקווה שתיהנה מהלייקים של המחנה שקרא לאבא שלך רוצח, עד שהתקפלת בניסיון להיחלץ מהחקירות שאפפו את משפחתך המושחתת, שכל חבריה הגברים בילו שנים בחדרי החקירות, בבתי המשפט ובכלא. אתה האידיוט השימושי שלהם באינטרנט, רק שהפעם אין מי שישלם לך מיליונים על הגלישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully