וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה חליפה נגד "חרבו דרבו": "הם קוראים לרצוח אותי"; סטילה: "איזה סתומה את"

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 15:37

עמוד מעריצים של דואה ליפה, הידועה כפרו-פלסטינית, העלה כמה פוסטים מודאגים בעקבות הלהיט של נס וסטילה: "השיר מספר אחת בישראל שקורא לרצח של דואה ליפה, את בלה חדיד ואת מיה חליפה". חליפה תקפה גם: "השיר קורא להרוג אותי". סטילה הגיב לה: "סתומה"

הפגנה פרו-פלסטינית בלונדון, 11 בנובמבר 2023/טוויטר

הלהיט הזועם "חרבו דרבו" של נס וסטילה זוכה להצלחה גדולה בישראל, וכעת נראה שגם בעולם הוא מקבל תשומת לב - ולא מהסוג החיובי. עמוד מעריצים של דואה ליפה ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) בשם @addictionlipa העלה שורת פוסטים מודאגים בעקבות השיר, שלדעתם קורא כביכול להרוג את הזמרת.

"השיר מספר אחת בישראל קורא לבצע רצח עם בפלסטינים, ובאופן ספציפי קורא לצה"ל להרוג את דואה ליפה, בלה חדיד ומיה קאליפה", נכתב בעמוד, שהפציר בעוקביו שלא לפרסם את מיקומה של הזמרת כדי להגן עליה: "הביטחון שלה לפני הכול!!!".

כזכור, השיר ההומוריסטי מסתיים בקריאות "כל כאלב ביג'י יומו [כל כלב בא יומו] לשלל אויביה של ישראל, כולל לשלוש הסלבריטאיות הידועות כפרו-פלסטיניות. או בניסוח של כותבי השיר:
"כל כאלב ביג' יומו
(מח)בלה חדיד, דואה ליפה, מיה קאליפה
כל כאלב ביג' יומו
כל היחידות בצהל באים לחארבו דארבו על הראש שלהם, וואי וואי"

עוד קראו בעמוד לדווח על עמוד האינסטגרם של נס וסטילה, ופנו לשירותי הסטרימינג השונים להסיר את השיר: "לאפשר את ההשמעה שלו זו שותפות לדבר עבירה".

גולשים רבים שנתקלו בפוסט - ישראלים בעיקר - הגיבו בשעשוע ובאימוג'ים צוחקים. "עכשיו זה רשמי, ההומור מת", כתב אחד מהם.

גם כוכבת הפורנו מיה ח'ליפה תקפה את נס וסטילה: "השיר שקורא לצה"ל להרוג אותי, את בלה ואת דואה הוא על ביט של 'דריל'. הם אפילו לא יכולים לקרוא לרצח עם עם התרבות שלהם. הם היו צריכים לעשות קולוניזציה למשהו כדי שהוא יגיע למקום הראשון". סטילה הגיב כשהעלה סטורי עם צילום מסך מדברי ח'ליפה וכתב: "בוקר טוב למיה קאליפה. איזה סתומה את".

  • עוד באותו נושא:
  • דואה ליפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully