וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומד לצד ישראל": ארנולד שוורצנגר נפגש עם בני משפחתם של החטופים

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 9:16

השחקן והמושל לשעבר נפגש עם בני משפחות החטופים והפגין הזדהות מלאה עמם ועם מדינת ישראל. "הם יחזרו", אמר שוורצנגר למשפחות. "זאת החובה שלנו לבני הערובה, לעשות כל שביכולתנו כדי לעזור לשחרר אותם ולהבטיח שהם יחזרו ליקיריהם"

ארנולד שוורצנגר נפגש עם משפחות החטופים על ידי החמאס במלחמה בעזה/מוזיאון הסובלנות בירושלים (MOTJ)

השחקן והמושל לשעבר ארנולד שוורצנגר נפגש עם בני משפחות החטופים בביתו בלוס אנג'לס. הנציגים היו קרובי משפחה של בני הערובה עמית שני, שירי ביבס, אלקנה בוחבוט וליאור רודאף, במפגש שאורגן על ידי מוזיאון הסובלנות בירושלים (MOTJ).

"הם יחזרו", אמר שוורצנגר למשפחות. "זאת החובה שלנו לבני הערובה, לעשות כל שביכולתנו כדי לעזור לשחרר אותם ולהבטיח שהם יחזרו ליקיריהם". השחקן, המוכר מקלאסיקות אקשן כמו סרטי "שליחות קטלנית" ו"שקרים אמיתיים" ולאחרונה מהסדרה "FUBAR" של נטפליקס, הוסיף כי "ישראל עושה מה שכל מדינה הייתה עושה - מגינה על עצמה מול הרוע הטהור וחשוב שכולנו נעמוד למען מדינת ישראל בשעת צרה".

"אנחנו צריכים להיות ברורים גם לגבי אנטישמיות. אין לה מקום בחברה שלנו וצריך לעקור אותה מהבסיס. אנטישמיות היא רוע קדום שאי אפשר לתת לו לחיות. לכולנו יש אחריות להיות ברורים בנושא הזה ולדאוג שיהודים באמריקה ובעולם ירגישו בטוחים", הוסיף שוורצנגר.

ארנולד שוורצנגר נפגש עם משפחות החטופים על ידי החמאס במלחמה בעזה, אלה שני. מוזיאון הסובלנות בירושלים (MOTJ),
שוורצנגר עם אלה שני והממוריביליה/מוזיאון הסובלנות בירושלים (MOTJ)
ארנולד שוורצנגר נפגש עם משפחות החטופים על ידי החמאס במלחמה בעזה, אלה שני. מוזיאון הסובלנות בירושלים (MOTJ),
שוורצנגר משוחח עם המשפחות/מוזיאון הסובלנות בירושלים (MOTJ)
ארנולד שוורצנגר נפגש עם משפחות החטופים על ידי החמאס במלחמה בעזה. מוזיאון הסובלנות בירושלים (MOTJ),
"אין לאנטישמיות מקום בחברה שלנו". שוורצנגר עם המשפחות/מוזיאון הסובלנות בירושלים (MOTJ)

בני המשפחות שהשתתפו בפגישה היו אלה שני בת ה-14 מקיבוץ בארי, שאביה נרצח ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס, ובן דודה עמית שני בן ה-16 נחטף והובל לרצועת עזה. הוא שוחרר בשבוע שעבר במסגרת עסקאות השבויים. נכח גם יעקב בוחבוט בן ה-36, שאחיו אלקנה בוחבוט בן ה-34 נחטף על ידי חמאס מפסטיבל המוזיקה נובה. משפחתו ראתה אותו בסרטון שפרסם חמאס בטלגרם, כבול על הרצפה ופניו מגואלות בדם. בר רודאף בן ה-27 הוא בנו של ליאור רודאף, בן 61, חבר בצוות המענה המהיר בניר יצחק המוחזק כבן ערובה של חמאס. כבר יותר מ-50 יום שליאור אינו מקבל את תרופותיו והוא ללא משקפיים. וכן השתתף יוסי שניידר, בן דודה של שירי ביבס (32), שנחטפה לעזה על ידי חמאס יחד עם בעלה ירדן ושני ילדיהם - כפיר בן ה-10 חודשים ואריאל בן הארבע.

בפגישה השתתף גם הרב מרווין הייר, יו"ר משותף של MOTJ, והיא נערכה בתמיכת נאמן המוזיאון סילבן אדמס ומטה משפחות החטופים. הרב היר אמר כי יהודים ברחבי העולם עומדים לצד משפחות החטופים בשעת צרה. "מדינת ישראל עושה מה שכל דמוקרטיה הייתה עושה כדי להגן על אזרחיה מפני טרוריסטים ורוצחי המונים לא אנושיים. אנשים דורשים הפסקת אש, אבל ישראל, כמו בעלות הברית של מלחמת העולם השנייה, לעולם לא תעצור בהבסת אויביה. חובה על כולנו לעמוד לצד ישראל במאבקה נגד כוחות הרשע והשנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully