וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות נגד השתיקה לנוכח מעשי האונס: "העולם אכזב את הנשים ב-7 באוקטובר"

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 11:03

השחקנית הישראלית המככבת בהוליווד קראה לעולם להפסיק לשתוק לנוכח האלימות המינית שהופנתה כלפי הנשים ב-7 באוקטובר: "אני מפצירה בכל מי שעשו כל כך הרבה למען זכויות נשים ברחבי העולם - מהאו"ם ועד ארגוני זכויות אדם - להצטרף לדרישה שחמאס ישחרר כל אישה חטופה מיד"

גל גדות בכנס התמיכה לישראל שערכה נועה תשבי./מעריב

השחקנית הישראלית גל גדות פרסמה פוסט חדש באינסטגרם שבו מסר נוקב על השתיקה בעולם לנוכח מעשי האונס והאלימות נגד נשים ב-7 באוקטובר.

"העולם אכזב את הנשים ב-7 באוקטובר", כתבה באינסטגרם ל-109 מיליון עוקביה. "אנחנו טוענים שאנחנו עומדים נגד אונס ונגד אלימות כלפי נשים. אנחנו לא נסכים לתת לנשים להפוך לקורבן ואז להשתיק אותן. אנחנו אומרים שאנחנו מאמינים לנשים, עומדים לצד נשים ומדברים בשמן.

"ב-7 באוקטובר העולם היה עד למתקפות האלימות של חמאס בזמן אמת. תוך שעות מרגע המתקפה הופיע הסרטון הראשון והמצמרר של שני לוק כשהיא מובלת עירומה על ידי תוקפיה הגאים. על אף זאת, חודשיים לאחר מכן, נשים עדיין בנות ערובה של האנסים הללו והעולם לא מצליח לכנות את המצב הזה כפי שהוא: מצב חירום שדורש תגובה נחרצת".

השחקנית הישראלית שכיכבה בסדרת סרטי "וונדר וומן" קראה לנשים ברחבי העולם לפעול: "זה הרגע שלנו כנשים ובעלות ברית של נשים לפעול. אני מפצירה בכל מי שעשו כל כך הרבה למען זכויות נשים ברחבי העולם - מהאו"ם ועד ארגוני זכויות אדם - להצטרף לדרישה שחמאס ישחרר כל אישה חטופה באופן מיידי, לא בעוד יום. הנשים הללו לא יכולות לשרוד עוד רגע אחד בזוועה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully