וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה נגד איתמר בן גביר: "לא היה אדם פחות מוכשר ממך בתולדות ישראל. תתפטר"

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 18:17

לאחר שראש אגף כלי ירייה התפטר ברקע הביקורת על חלוקת רשיונות נשק ללא הסמכה מצד בן גביר, כתבה הזמרת: "תפקיד השר לביטחון פנים הוא לדאוג לביטחון האזרחים. לחלק נשק בלי אחריות זה להגיד 'נכשלתי, תגנו על עצמכם, כל אחד לעצמו'. לפחות אתה מודה שנכשלת! עכשיו תתפטר"

בווידאו: בן גביר לשמאל: "המתקפה שלכם לא מוסרית ופוגעת בביטחון המדינה"/ערוץ הכנסת

לאחר שראש אגף כלי ירייה, ישראל אבישר, התפטר מתפקידו ברקע הביקורת על חלוקת רשיונות נשק ללא הסמכה מצד המשרד לביטחון לאומי בראשות איתמר בן גביר, הזמרת מירי מסיקה תוקפת את השר. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם היא שיתפה את הכתבה בנושא התפטרותו של אבישר וכתבה: "התפקיד של השר לביטחון פנים הוא לדאוג לביטחונם של האזרחים. לחלק נשק בלי אחריות זה להגיד 'נכשלתי, תגנו על עצמכם, כל אחד לעצמו'. לפחות אתה מודה שנכשלת! עכשיו תתפטר! לא היה אדם פחות מוכשר ממך בתולדות ההיסטוריה של מדינת ישראל".

איתמר בן גביר מירי מסיקה. עיבוד תמונה, צילום מסך
בן גביר ומסיקה/צילום מסך, עיבוד תמונה

לפי גורמים במשרד לביטחון לאומי, אבישר הגיע ללשכתו של בן גביר בימים האחרונים, והלין בפניו על המתקפות שחווה בוועדה לביקורת המדינה ממיקי לוי וח"כים נוספים, וביקש לשקול שוב את מדיניות מתן רישיונות הנשק של המשרד, ששונתה בעקבות ההקלה שביצע המשרד בתבחינים הנדרשים לקבלת רישיון. בן גביר השיב לאבישר שהוא לא מתפשר, והסביר שהמתקפות שחווה בוועדה לביקורת המדינה הן פוליטיות נטו, והוא מתכוון להמשיך במדיניות, ולחמש כמה שיותר אזרחים.

בן גביר הגיב להתפטרות ואמר כי מדיניותו בנושא חלוקת הנשקים תשאר עומדת בעיניה. "מי שלא ממשיך לבצע את המדיניות בהתאם להוראות השר ולמפת האיומים, ונלחץ בשל מתקפות השמאל בוועדות כאלו ואחרות - אכן לא יכול להמשיך כראש אגף כלי יריה שעה שישראל במלחמה וכי יש לחמש כמה שיותר אזרחים אשר עומדים בקריטריונים", נמסר. "כל מי שמקבל נשק צריך אישור רפואי, אישור משטרתי, אבל מאידך נשק מציל חיים ומדיניות השר מרחיבה ולא מצמצמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully