וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר לצפייה: חמאס שידר סדרה על טבח 7 באוקטובר ברמדאן לפני שנה

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 20:31

סדרת דרמה בשם "אגרוף החופשיים" שהפיק ארגון חמאס בחודש רמדאן לפני כשנה וחצי חזתה בצורה מצמררת ומדויקת את טבח 7 באוקטובר. סינוואר אף שיבח אותה בזמנו והבטיח: "הסדרה הזו היא חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו מכינים"

לוחמי צוות הקרב של גדוד 601 בקרב פנים מול פנים נגד מחבלי חמאס/דובר צה"ל

הכתובת הייתה על הקיר? סדרת דרמה שהפיק ארגון חמאס בחודש רמדאן לפני כשנה וחצי חזתה בצורה מצמררת ומדויקת את טבח 7 באוקטובר. בסדרה הבדיונית "אגרוף החופשיים" ששודרה בערוץ הטלוויזיה של חמאס נראה שלב אחר שלב כיצד חמאס מתכנן פשיטה לתוככי השטח הישראלי מתוך רצועת עזה וכיצד הוא מבצע זאת בצורה זהה כמעט לחלוטין כפי שאירע ב-7 באוקטובר.

בסדרת הרמדאן נראים פעילי חמאס שחודרים לישראל עם טנדרים וכלי נשק וכובשים את בסיס רעים הישראלי. בנוסף נראים מחבלי חמאס כשהם שובים חיילים מתוך טנקים ומתוך בסיסי צה"ל.

סינוואר משבח את הסדרה

קטע מהסדרה

לא רק שהסדרה זכתה להצלחה בקרב חמאס, אחד האנשים ששיבחו אותה ללא הרף היה מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, שאף העניק פרסים ליוצריה. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות בימים האחרונים נראה סינוואר בטקס הענקת הפרסים כשהוא מבהיר שמה שהציגה הסדרה - יקרה גם במציאות. "הסדרה הזו היא חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו מכינים. ההכנות הגדולות שאנחנו מכינים מעבודתם של אחינו מהזרוע הצבאית של חמאס, מהנשק שהם מייצרים במעבדות ומאיסוף המודיעין שלהם, זהה לגמרי להכנה לשחרור ולשיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully