וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברתי שיעור שבו למדתי להגיד יותר תודה ולהעריך את מה שיש"

לירן דנינו

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 10:31

הזמר לירן דנינו עבד על חומרים חדשים, בילה שעות באולפן הקלטות וגם התכונן להצגת חנוכה, אבל אז הגיע 7 באוקטובר. "ברגע אחד הכול נעצר, תוכניות לחוד ומציאות לחוד", הוא כותב, "והבנתי שהייעוד שלי כאמן הוא לחזק דרך המוזיקה"

לירן דנינו. רפי דלויה,
"אנחנו מתעוררים מדי יום למציאות בלתי נתפסת". לירן דנינו/רפי דלויה

"אומנם חודשיים עברו מאז אירועי 7 באוקטובר אבל מרגיש שהזמן עצר מלכת. כל כך הרבה עברנו, אבל אנחנו רחוקים מלהבין את גודל האירוע. אנחנו מתעוררים מדי יום למציאות בלתי נתפסת, אבל ברור לכולנו שאין לנו ארץ אחרת.

"לפני הטבח הנוראי, אני זוכר שעבדתי במרץ על חומרים חדשים, שעות של הקלטות באולפנים, חזרות להצגת חנוכה 'סינדרלה' ורצון עז שיסתיימו החגים ואתחיל דרך של עשייה מבורכת. ברגע אחד הכול נעצר, תחושה של חוסר ודאות, בלבול והמון עצב. תוכניות לחוד ומציאות לחוד, והבנתי שהייעוד שלי כאמן הוא לחזק דרך המוזיקה את החיילים הלוחמים, הפצועים, המפונים ומשפחות החטופים, ופתאום הכול מתגמד אל מול סיפורי הזוועות והמראות הקשים. עברתי שיעור שבו למדתי להגיד יותר תודה ולהעריך את מה שיש.

"אני מאמין שאותו יום שבת הארור הזכיר לנו מהי ערבות הדדית, מהי אחדות ולדעת שאין לנו מקום אחר להיות בו. אני רואה איך כולם מגויסים לאותה מטרה ושותפות גורל, וזאת נקודת האור בתוך החושך הכבד שנפל עלינו. חנוכה בפתח וזו הזדמנות לאחל לעם ישראל שיהיה חג של ניסים, הרבה אור וחג של גבורה וניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully