וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי דני ליין (המודי בלוז, ווינגס) הלך לעולמו בגיל 79

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 9:20

ליין היה הסולן הראשון של להקת הרוק המודי בלוז. ב-71' הקים ביחד עם פול מקרטני ורעייתו לינדה את להקת ווינגס והיה שותף להקלטת להיטים רבים. מקרטני ספד לו: "לדני היה כישרון גדול וחוש הומור נהדר. הוא יחסר לכל מעריציו וייזכר באהבה על ידי חבריו"

הגיטריסט והמוזיקאי הבריטי דני ליין, אחד ממייסדי להקת המודי בלוז וחבר בלהקת ווינגס, הלך לעולמו בגיל 79. אשתו אליזבת כתבה פוסט ברשתות החברתיות שבו בישרה על מותו של ליין. היא כתבה כי ליין נלחם במחלת ריאות קשה ובשבוע האחרון אושפז בטיפול נמרץ ובסופו של דבר מת.

ליין היה הסולן הראשון של להקת הרוק המודי בלוז. ב-71' הקים ביחד עם פול מקרטני ורעייתו לינדה את להקת "ווינגס" והיה שותף להקלטת להיטים רבים, בהם "Live and Let Die" ו-"Band on the Run".

"אני מאוד עצוב לשמוע שחבר הלהקה שלי לשעבר, דני ליין, הלך לעולמו", כתב מקרטני בהספד באינסטגרם. "יש לי המון זיכרונות טובים מהתקופה שלי עם דני, עוד מהימים הראשונים שבהם הביטלס יצאו לסיבובי הופעות יחד עם המודי בלוז. עשנו הרבה כיף יחדיו. לדני היה כישרון גדול וחוש הומור נהדר. הוא יחסר לכל מעריציו וייזכר באהבה על ידי חבריו. אני שולח תנחומים לאשתו ולמשפחה. היה תענוג להכיר אותך, דני. כולנו נתגעגע אליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully