וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר כהן, "קופה ראשית" וליאור סושרד: הסרטונים הכי פופולריים ביוטיוב השנה

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 11:11

המנצח בדירוג הקליפים הטרנדיים השנה ביוטיוב הוא אושר כהן, שהתברג עם שלוש כניסות לעשירייה הפותחת ובהם המקום הראשון לקליפ "אהבה". את דירוג הסרטונים הטרנדיים מוביל פרק של "קופה ראשית" של כאן 11, לאחר שהתכנית כבר העפילה למקום הראשון ברשימה לפני שנתיים

מתוך קופה ראשית, עונה 4 פרק 17 "הטוסט של גריאני"./כאן 11.

יוטיוב פרסמה היום את סיכום הסרטונים, הקליפים והיוצרים הטרנדיים של שנת 2023 בישראל. אושר כהן הוא המנצח הגדול בדירוג הקליפים הטרנדיים של השנה ביוטיוב. הוא התברג לשלושה מקומות בעשירייה הפותחת ובהם המקום הראשון לקליפ לשירו "אהבה". אל המקום השני במצעד הקליפים הטרנדיים השנה הגיע אייל גולן עם "עיר נמל", למקום השלישי נס וסטילה עם "תיק קטן". אחריהם, בסדר יורד: דולי ופן ועדן חסן עם "לאהוב אותך כל יום", אושר כהן עם "תראי אהובתי", אייל גולן עם "מתי את חוזרת", אבי אבורומי ומור עם "אין אותנו יותר", אודיה ועופר ניסים עם "בלילות", נועה קירל עם "פרובוקטיבית" ואת העשירייה חותם שוב אושר כהן עם הקליפ לשירו "ככה וככה". בחינת הרשימה מעלה כי בדירוג הקליפים נכנסו השנה יותר שיתופי פעולה מוזיקליים מהעבר.

למקום הראשון בדירוג הסרטונים הטרנדיים של יוטיוב לשנה הזאת הגיע פרק של "קופה ראשית" של כאן 11, לאחר שהתכנית כבר העפילה למקום הראשון ברשימה ב-2021. במקום השני, מופע המחצית של ריהאנה בגמר ליגת הפוטבול הלאומית של ארצות הברית. במקום השלישי, הקטע הקומי "שיעור גיאומטריה" של אורי ורד. במקום הראשון בדירוג סרטוני השורטס הטרנדיים של השנה, ליאור סושרד עם קטע מהופעתו שבו אירח את בנו על הבמה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מלחמת עזה בולטת באופן טבעי בסיכומי השנה של יוטיוב. ברשימת הסרטונים החמים של 2023 הגיע למקום השמיני ריאיון עם אלוף במיל' יצחק בריק, שנתפס כמי שחזה את מתקפת חמאס. למקום העשירי הגיע סרטון שבו פעיל ההסברה יוסף חדאד מתעמת עם ארגון פרו פלסטיני באוניברסיטת אוקלנד בניו זילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully