וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר נחמה: הצוללת הצהובה מציגה את פסטיבל "חשיפה לאור"

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 9:20

מארגני האירוע, שייערך במועדון הירושלמי בין 21-18 בדצמבר, מקווים שהוא יהווה "מסע מוזיקלי של התמודדות משותפת", בין כאב, תקווה, ריפוי ואהבה. בפנים: שלומי שבן, רונה קינן, גלעד כהנא, תמיר בר, גורי אלפי, שי צברי ועוד. כל הפרטים

שלומי שבן/וידאו: וואלה תרבות

פסטיבל "חשיפה לאור" ייערך בעוד כשבועיים בצוללת הצהובה בירושלים, עם שלל שיתופי פעולה מקוריים של מוזיקאים ושחקנים. האירוע יתקיים לאורך ארבעה ימים, בין 21-18 בדצמבר, ומארגניו מקווים שהוא יהווה "מסע מוזיקלי של התמודדות משותפת", בין "כאב, תקווה, ריפוי ואהבה - ביחד, דרך המוזיקה והתרבות".

הצוללת מארחת באופן קבוע את פסטיבל "חשיפה בינלאומית למוזיקה", שבו משתתפים אמנים ישראלים לצד מפיקים ואנשי תעשייה מכל רחבי העולם. השנה, בצל המלחמה, הפסטיבל בוטל, ובמקומו בחר המועדון לאצור את "חשיפה לאור", שבו ישתתפו בין היתר אמנים שאמורים היה לקחת חלק במהדורה המקורית של הפסטיבל. כרטיס לערב, שכולל מגוון מופעים, עומד על 100 שקלים.

בין האמנים המופיעים בפסטיבל: נטע וינר וסמירה סרייה במופע בעבירת, עריבת ויידיש; דניאל סאן קריאף במופע טריו אקוסטי; שלומי שבן ורונה קינן במופע משותף; גון בן ארי ומקהלת זולת; רותם בר אור פוגש את עלמה זוהר; חיה גלבוע מארחת את דניאלה ספקטור; גורי אלפי יחד הראפר טאפאש; נדב דגון וגלעד כהנא במפגש חד פעמי; דניאל זמיר עם אנסמבל כעת ואבטה בריהון; נועם ענבר במופע יחיד; איה זהבי פייגלין במופע עם הקומיקאי תמיר בר; הפודקאסט "לשחרר את הדב" של דב נבון ונדב פרישמן עם נועה קולר, רון בונקר ומיכה שטרית; יעל דקלבאום פוגשת את סלומה; שי צברי מארח את עלמה גוב; ותאיר חיים (A-Wa) במופע של חומרים חדשים.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully