וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט נבחרה לאשת השנה של המגזין "טיים"

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 16:20

המגזין הנחשב הסביר כי החליט לבחור במוזיקאית הפופולרית בין השאר "בגלל שבנתה עולם משלה שנתן מקום לכל כך הרבה, בגלל שהפכה את הסיפור שלה לאגדה עולמית, בגלל שגרמה לאושר לחברה שזקוקה לכך נואשות"

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

בסיומה של שנה מוצלחת במיוחד, טיילור סוויפט רושמת הישג גדול נוסף: הזמרת והמוזיקאית האמריקאית זוכת הגראמי נבחרה כאשת השנה של המגזין האמריקאי "טיים", כך הוכרז היום (רביעי).

מוקדם יותר השבוע נחשפה הרשימה הקצרה של המועמדים ל"איש השנה" לשנת 2023. השמות שעליהם גברה סוויפט: השביתה הוליווד, נשיא סין שי ג'ינפינג, מנכ"ל OpenAI סם אלטמן, התובעים של דונלד טראמפ, ברבי, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, המלך צ'ארלס השלישי ויו"ר הבנק הפדרלי ג'רום פאוול.

כאשר פורסם שמה ברשימה הקצרה של "איש השנה", מגזין טיים נימק את מועמדותה כך: "זוכת גראמי, האמנית טיילור סוויפט, עברה שנה גדולה, מהוצאה מחודשת של אלבומיה עם שבירת שיאים בסטרימינג ועד ליצירת אחד מסרטי ההופעות המצליחים ביותר בהיסטוריה. סיבוב ההופעות שלה, ' The Eras Tour', בדרך להפוך לסיבוב ההופעות העולמי הריווחי ביותר בכל הזמנים".

לאחר ההכרזה על הבחירה בה כאשת השנה, טיים הסביר כי החליט כך בין השאר "בגלל שבנתה עולם משלה שנתן מקום לכל כך הרבה, בגלל שהפכה את הסיפור שלה לאגדה עולמית, בגלל שגרמה לאושר לחברה שזקוקה לכך נואשות".

בטיים ציינו גם כי "בעולם מפוצל, שבו יותר מדי מוסדות נכשלים, טיילור סוויפט מצאה דרך להתעלות מעבר לגבולות ולהיות מקור אור. אף אחד אחר בכדור הארץ היום לא יכול להזיז כל כך הרבה אנשים באופן טוב כל כך", וגם הילל את ה"מיומנות והכוח שלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טיילור סוויפט בטקס ה-VMA של MTV. Dimitrios Kambouris, GettyImages
טיילור סוויפט בטקס ה-VMA של MTV/GettyImages, Dimitrios Kambouris

המסורת של בחירת איש השנה החלה בשנת 1927. במסגרתה, במהדורה השנתית של שבועון החדשות מציגים פרופיל של איש, אישה, זוג, קבוצה, רעיון או מקום המוגדר ככזה ש"לטוב או לרע השפיע יותר מכל על אירועי השנה החולפת". בשנה שעברה נבחר כאיש השנה נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, ובשנים הקודמות המיליארדר אילון מאסק (2021), נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וסגניתו קמלה האריס (2020), האקטיביסטית גרטה טונברי (2019), עיתונאים שנכלאו או נהרגו בגלל עבודתם (2018), תנועת מי-טו (2017), נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ (2016), קנצלרית גרמניה לשעבר אנגלה מרקל (2015), הלוחמים באבולה (2014) והאפיפיור פרנציסקוס (2013).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully