וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי והשחקן ישי קרני הלך לעולמו בגיל 50 לאחר מאבק בסרטן

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 21:58

קרני ביים עשרות סדרות טלוויזיה, ביניהן "כוכבי השכונה" ו"ארבע חתונות", וכן סרטים, מחזות ופרסומות. עידן אלתרמן ספד לו: "קרני היה אחד האנשים הכי מצחיקים שפגשתי בחיי"

הבמאי, היוצר, התסריטאי והשחקן ישי קרני הלך לעולמו (רביעי) בגיל 50 אחרי מאבק בסרטן. קרני ביים עשרות סדרות טלוויזיה, ביניהן "כוכבי השכונה" ו"ארבע חתונות", וכן סרטים, מחזות ופרסומות. במקביל שימש קרני כאיש תוכן וכיועץ קריאייטיב לתוכניות מובילות כמו "משחקי השף", כמעביר סדנאות בתסריטאות וכמרצה לקולנוע ב"בצפר". בעבר הוכר כאחד הבמאים המבטיחים על יד המגין NYC shoot.

ישי קרני. אינסטגרם, צילום מסך
ישי קרני/צילום מסך, אינסטגרם

השחקן והקומיקאי עידן אלתרמן ספד לו בפייסבוק: "ישי קרני היה אחד האנשים הכי מצחיקים שפגשתי בחיי. כשעבדנו קבוע על מערכונים בימי כוכבי השכונה עם גרייניק (ישי היה הבמאי) והטלפון שלו היה מצלצל באמצע סיעור מוחות יצירתי הוא ביקש סליחה תוך כדי שהוא זורק את הטלפון מהחלון. ליטרלי. זורק אותו מהחלון לגינה. ואז שואל - אז איפה היינו?

"וזה רק קמצוץ מהטירוף הגאוני ששמו ישי קרני. קומיקאי מחונן ומקורי ובמאי מדויק וחכם. כולם כולל כולם אהבו לעבוד איתו, כי כשישי היה שקוע בעבודה הוא היה האיש הכי זן שפגשתי. מסירות וריכוז פנומנליים. ואז לפתע, ברגע של הפוגה בין הטייקים היה מפתיע בניצוץ של טירוף קורע מצחוק. ישי העריץ את פיטר סלרס והיה בינהם דמיון חיצוני . תמיד חשבתי לעצמי שישי הוא גלגול ציוני שלו. והמשפט הקבוע שהוא היה נוהג לומר הוא I'm surrounded by idiots. ישי המתוק נפטר היום מסרטן. הלוואי וימצאו דרך לעשות טריביוט ליצירה שלו ולתפקידים המבריקים שגילם".

השחקן אלון נוימן ספד לו: "ישי קרני, אהוב לב, מרחיב ריאות מצחוק, השראה לבחירה מתמדת במה שחיובי, עבר היום לצד השני. כולי תקווה שמנת היסורים הגדושה שהיתה מנת חלקך כאן הסתיימה. תודה לך על מי שהיית. השארת אותנו עם כל כך הרבה אידיוטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully