וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקנה עזתית הפתיעה את כתב אל-ג'זירה בשידור: "חמאס גונב את כל הסיוע שמגיע אלינו"

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 11:17

כתב הרשת אמר לזקנה עזתית אשר התפנתה מבית שבצפון רצועת עזה לח'אן יונס שבדרום הרצועה "המצב קשה, לא נכנס אליכם סיוע", אלא שבתגובה היא מפתיעה אותו ומטילה את כל האחריות על חמאס. צפו

בווידאו: צה"ל סורק את בית החולים שיפא ומחפש תשתיות טרור ובמקביל מכניס ציוד הומינטרי/צילום: דובר צה"ל

שוב מבוכה בשידור החי של רשת אל-ג'זירה הקטארית: כתב הרשת אמר לזקנה עזתית אשר התפנתה מבית שבצפון רצועת עזה לח'אן יונס שבדרום הרצועה "המצב קשה, לא נכנס אליכם סיוע", אלא שבתגובה היא מפתיעה אותו ומטילה את כל האחריות על חמאס. "כל הסיוע הולך למטה (למנהרות)! הסיוע לא מגיע לאומה ולעם כולו", היא מבהירה. הכתב מנסה לשכנע אותה: "אבל מגיע הרבה סיוע ורק מעט ממנו מגיע לתושבים". העזתית בתגובה ממשיכה לתקוף את חמאס ללא חשש: "לא, לא, לא. הכול הולך לבתים שלהם. הם לוקחים הכול. הם גם ירו בי ועשו בי מה שהם רוצים".

צפו בקטע

בקטע שהופץ לפני כמה ימים ברשתות החברתיות נראה תושב רצועת עזה המתאר את תוצאות תקיפות צה"ל ברצועת עזה לכתב אל-ג'זירה, אלא שלאחר מכן הוא המשיך ותקף את קטאר וטורקיה ואיחל להן "שאלוהים יתחשבן עמן" על האחריות שלהן לאסון שנפל על העזתיים. המראיין, כצפוי, נבהל, קטע את המרואיין בחדות ונטל ממנו את המיקרופון.

לפני כשבועיים אירע מקרה דומה כשתושב רצועת עזה התראיין לרשת הקטארית מבית החולים אל-אקצא שבדיר אל-בלח ברצועה - וזעם בשידור על אנשי ארגון חמאס שמתחבאים, לדבריו, בין האנשים בבית החולים. "באשר ל'התנגדות' (חמאס), למה הם מתחבאים פה בין האנשים? שילכו להתחבא בגיהינום", אמר. מיד אחרי דבריו אלה קטע כתב רשת אל-ג'זירה הקטארית, המקורבת לארגון חמאס, את הריאיון ולקח מהמרואיין את המיקרופון - מה שלא הפריע לו לצעוק ברקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully