וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא, זה לא מערכון של ארץ נהדרת: הסרטון המביך החדש של ה-BBC

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 10:20

מגישת החדשות מרים מושירי נראתה בשידור מרימה אצבע משולשת בדיוק כשהחלה מהדורת החדשות. היא מיהרה להוריד בבהלה את האצבע ולהתחיל להקריא את החדשות. צפו בקטע המביך

מגישת BBC. טוויטר, צילום מסך
פדיחות. מושירי/צילום מסך, טוויטר

פדיחה בשידור החי של רשת הטלוויזיה הבריטית BBC: מגישת החדשות מרים מושירי נראתה בשידור מרימה אצבע משולשת בדיוק כשהחלה מהדורת החדשות. היא מיהרה להוריד בבהלה את האצבע ולהתחיל להקריא את החדשות שעסקו בראש הממשלה הבריטי לשעבר בוריס ג'ונסון. התגובת ברשתות החברתיות מיהרו להגיע: "הדבר האמיתי הראשון שמשודר ב-BBC מזה עשרות שנים", "אני מקווה שהיא לא תפוטר בגלל זה". מגישת חדשות 13 תמר איש שלום הוסיפה: "אני עומדת לצפות בזה בלופים כל היום".

צפו בסרטון המביך

לפני כחודש התנצל ה-BBC בשידור על דיווח שקרי, לפיו ישראל תוקפת צוות רפואי בבית החולים שיפא בעזה. הכתבה ציטטה באופן מטעה ומסולף את הדיווח של סוכנות רויטרס על הפשיטה של צה"ל על בית החולים - דיווח שהדגיש כי ישראל מכניסה ציוד רפואי למוסד. ה-BBC הציג זאת כאילו כוחות צה"ל תוקפים את הצוות הרפואי.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

ההתנצלות לפני כחודש:

ה-BBC הביע התנצלות על עיוות הודעת צה"ל בטענתו שצוותים רפואיים ודוברי ערבית בשיפא הותקפו/BBC

"ועכשיו, התנצלות מה-BBC, כשהערוץ פרסם דיווחים שכוחות ישראלים נכנסו לבית החולים המרכזי של עזה. דיווחנו שצוות רפואה ודוברי ערבית מותקפים. זה היה לא נכון, ציטוט שגוי של סוכנות רויטרס. היינו צריכים לומר שצה"ל כלל צוות רפואה ודוברי ערבית בפעילות שלו. אנחנו מתנצלים על התקלה הזאת שלא עמדה בסטנדרטים העיתונאיים שלנו. גרסה מתוקנת שודרה כעבור כמה דקות", אמרה בשידור מגישה מטעם הערוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • bbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully