וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לחבק את הצער": צפו בשלמה ארצי שר "ירח" בהלוויה של גל איזנקוט

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 13:25

לבקשת משפחתו של גל איזנקוט, בנו של השר והרמטכ"ל לשעבר שנהרג בעזה, המוזיקאי שלמה ארצי הגיע לשיר בהלוויה את "ירח" הכוללות את המילים המצמררות "לא נותר לנו אלא לחבק את הצער". צפו למעלה בביצוע

שלמה ארצי בהלוויה של גל אייזנקוט/ניב אהרונסון

אלפים ליוו היום (שישי) למנוחות את רס"ר במיל' גל מאיר איזנקוט, בנו של השר בקבינט המלחמה והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, בהלוויתו בבית העלמין הצבאי שבהרצליה, לאחר שנפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. איזנקוט בן ה-25, התגייס לשייטת 13 ועבר ליחידה המובחרת מגלן שם שירת כחובש קרבי. במילואים שירת כלוחם חי"ר בגדוד 699, בחטיבת המילואים 551.

לבקשת המשפחה, המוזיקאי שלמה ארצי הגיע לשיר בהלוויה את "ירח" הכוללות את המילים המצמררות "לא נותר לנו אלא לחבק את הצער". צפו למעלה בביצוע

שלמה ארצי בהלוויה של גל אייזנקוט. ללא, ניב אהרונסון
שלמה ארצי בהלוויה/ניב אהרונסון, ללא

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה יצחק הרצוג, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה נכחו במקום, לצד פוליטיקאים ובכירים נוספים בצה"ל. "גלוש בננו הצעיר, אמא ואני עומדים פה עם קהל רב לחלוק לך כבוד אחרון", ספד בדמעות ובחנק האב גדי איזנקוט לבנו, הצעיר מבין חמישה ילדים. "נולדת לפני 25 שנה, כששירתתי כמח"ט גולני", ספד לו אביו. "אמא עדכנה אותי שהיא בדרך לבית חולים מיהרתי מרמת הגולן אך הגעתי באיחור. לפני שלושה חודשים, בטיול משפחתי בפורטוגל, הזכרתי את זה ואתה אמרת לי באחת משיחות הנפש שלנו שהייתי חסר לך הרבה מאוד שנים.

"אני בטוח שמדינת ישראל תהיה חזקה, מפותחת וצודקת - כמו שתמיד נהגת לבקר על דברים שלא מצאו חן בעיניך על מה שקורה פה. מבטיח לך שנמשיך להיות משפחה מלוכדת ומאושרת כדי שההקרבה שלך ושל הנופלים לא היתה לשווא. מצדיע לך ומתחייב בפניך שנעשה הכל כדי שנהיה ראויים בתרומה להחלטות הנכונות למען מי שהקריב למען חבריך לנשק ולמען העם הישראלי כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully