וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נהדר", "רגע של שפל": אדווה דדון הביכה את קהלני בשידור - ועוררה סערה

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 12:07

כתבת חדשות 12 אדווה דדון הביכה בשידור את תא"ל במיל' קהלני, צעד שעורר מיני-סערה ברשתות החברתיות. לצד אלו ששיבחו אותה על עבודתה העיתונאית, היו כאלה שתקפו אותה כמו מני אסייג שכתב: "בשמאל פצחו בקמפיין השפלה כנגד גיבור ישראל"

ארבע טנקיסטיות שהרגו כחמישים מחבלים/אמיר בוחבוט

כתבת חדשות 12 אדווה דדון הביכה אתמול (שבת) בשידור את תא"ל במיל' אביגדור קהלני, צעד שעורר מיני-סערה ברשתות החברתיות.

אתמול כאמור ראיינה דדון את קהלני והציגה לו קטע מכתבה ששודרה בחדשות 12 על טנקיסטיות שנלחמו בגבורה ב-7 באוקטובר. לאחר ששיבח את הלוחמות, אמרה לו דדון שהוא בעבר אמר שנשים לא יכולות להיות טנקיסטיות אלא עדיף שיישארו אמהות. "אתה אמרת שתפקידה של האישה הוא להיות אמהות ולהביא ילדים לעולם", אמרה דדון לקהלני. "מעולם לא אמרתי כך!", זעק קהלני בשידור, אלא שלאחר מכן הציגה לו דדון את הקטע המדובר והביכה אותו.

צפו בקטע המדובר:

לצד רבים ברשתות החברתיות שהחמיאו לדדון על העבודה העיתונאית שלה ועל כך שהעלתה לסדר היום את חשיבותן של נשים בשדה הקרב, ביניהם העיתונאי רינו צרור שכתב "נהדר", היו כאלה שתקפו אותה על ה"אמבוש", לטענתם, שעשתה לגיבור מלחמת יום הכיפורים. שוער נבחרת ישראל לשעבר דודו אוואט, לדוגמא, כתב: "מי שרדפה אחרי נוכלים, צריכה לרוץ אחרי עצמה. אדווה דדון תת רמה". מהר מאוד הסיר את הציוץ.

פאנליסט ערוץ 14 אלדד יניב כתב: "רואה פה כל מיני צייצנים גם כאלה שקוראים לעצמם עיתונאים, שכל כך שמחים שהשפילו באולפן את קהלני. גיבור ישראל בששת הימים ובכיפור. אח שכול. אח של אשתו גם נפל. מתחיל לחשוב שישפילו בקרוב באולפנים חלק מגיבורי המלחמה הזו. מותר לקהלני לדעה משלו (שגם אני לא מסכים לה). כזה רגע של שפל".

התסריטאי מני אסייג תקף את דדון אף הוא: "לא יודע אם שמתם לב, אבל בשמאל פצחו בקמפיין השפלה כנגד גיבור ישראל ובעל עיטור הגבורה אביגדור קהלני. אם לא האיש המיוחד והאמיץ שהציל בגופו את הצפון במלחמת יום כיפור (בזמן שאחיו וגיסו נפלו בקרבות בדרום), לא בטוח שחלקם היו פה היום כדי להביך אותו ולהוציא אותו קטן. איזה מאוסים!".

לצד רינו צרור ששיבח אותה, גם העיתונאית נעמה ריבה פרגנה לדדון: "וואי, קהלני, אני מבינה שאתה גיבור ישראל, אבל לפעמים עדיף לשתוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully