וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר פשוט להתפטר כבר עכשיו?": תכנית הסאטירה המצליחה לועגת לנשיאות האוניברסיטאות

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 8:27

השימוע המביך בקונגרס, שבו כשלו ראשות האוניברסיטאות המובילות בארצות הברית לגנות ביטויי שנאה אנטישמיים, הפך למערכון של תכנית המערכונים המצליחה "סאטרדיי נייט לייב". צפו בקרקס

סערת השימוע המביש של נשיאות אוניברסיטאות העלית בקונגרס האמריקני, שבו הן כשלו להביע התנגדות מפורשת לקריאות אנטישמיות, ממשיך להסעיר את ארצות הברית. בסוף השבוע זכתה ההתרחשות המביכה גם למערכון בתכנית הסאטירה המצליחה "סאטרדיי נייט לייב", כשאגו נוודים, קלואי פיינמן והיידי גרנדר מגלמות את הנשיאות, שממשיכות לעשות בושות, וגם דמותה של חברת הקונגרס הרפובליקנית, אליז סטפניק, מתגלה כקריקטורה מגוחכת.

בין היתר, בפתיחת השימוע, אומרות הנשיאה של MIT כי היא "מעולם לא פחדה בשום מקום כמו שהיא פוחדת להיות במקום הזה" ואילו הנשיאה של אוניברסיטת פנסילבניה שואלת אם היא "יכולה פשוט כבר להתפטר עכשיו" ולחסוך מעצמה את ההתבזות. בהמשך השלוש ממשיכות להתפתל במקום להביע עמדה כלשהי, בעוד דמותה האינפנטילית של סטפניק, חברת קונגרס שמזוהה עם הימין הטראמפיסטי העמוק, לא מאמינה שהיא מצליחה "לנצח את הוויכוח", ומדגישה כי "לביטויי שנאה אין מקום בקמפוסים, המקום שלהם הוא בקונגרס, בטוויטר של איילון מאסק, בארוחות פרטיות עם התורמים שלי ובנאומים פומביים של 'בעלי' דונלד טראמפ"

הסדרה סטרדיי נייט לייב משודרת ב-yes וב +STING.

צפו כאן בקטע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully