וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר פחות משנה וחצי: מנכ"ל רשת 13 יורם אלטמן פורש מתפקידו

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 17:42

ההחלטה על סיום תפקידו התקבלה בהסכמה משותפת של אלטמן והדירקטוריון, כך נמסר מרשת. אלטמן: "האמנתי ועודני מאמין בתפקיד החשוב שיש לרשת 13 בציבוריות הישראלית הן כבית ליצירה ישראלית והן כמי שמחזיק חברת חדשות המשפיעה על סדר היום הציבורי"

יורם אלטמן. נעה ניר, אתר רשמי
יורם אלטמן/אתר רשמי, נעה ניר

יורם אלטמן, מנכ"ל רשת 13, יסיים את תפקידו לאחר פחות משנה וחצי. מרשת נמסר כי ההחלטה על סיום תפקידו התקבלה בהסכמה משותפת של אלטמן והדירקטוריון, וכי הוא יישאר בתפקיד עד למינויו של מחליף ועד לתום החפיפה. לאחר שכיהן כחבר דירקטוריון רשת 13, אלטמן מונה לניהול הערוץ באוגוסט 2022, תחילה כממלא מקום ובהמשך כמנכ"ל. בעברו הוא הקים את קבוצת הקריאייטיב גראוויטי בה כיהן כמנכ"ל ובהמשך כיו"ר.

אלטמן מסר: "אני מודה לאנשי רשת 13 ואנשי חברת החדשות שהלכו איתי בדרך מאתגרת. כיהנתי כמנכ"ל בתקופה הסוערת ביותר שידעה מדינת ישראל וחשתי תחושת שליחות עצומה. האמנתי ועודני מאמין בתפקיד החשוב שיש לרשת 13 בציבוריות הישראלית הן כבית ליצירה ישראלית והן כמי שמחזיק חברת חדשות המשפיעה על סדר היום הציבורי".

מדירקטוריון רשת 13 נמסר: "יורם נרתם לניהול הערוץ בעידן משתנה בו שוק הטלוויזיה עובר אתגרים משמעותיים. הוא התייצב להוביל את הערוץ ואת אנשיו במסירות ובמחויבות אדירה, ואלה ראויות להערכה ולהכרה. אנו מבקשים להודות לו על עבודה משותפת ופורייה ומאחלים לו הצלחה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully