וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספילברג יתעד עדויות של ניצולי הטבח: "לא דמיינתי שאראה כזו ברבריות"

11.12.2023 / 0:00

הבמאי היהודי המהולל שובר שתיקה ומתייחס לראשונה לטבח 7 באוקטובר. בהודעה מטעמו נמסר כי צוותיו החלו לתעד עדויות של ניצולי הטבח: "לא דמיינתי שאראה כזו ברבריות נגד יהודים בימי חיי"

סיפור בדקה: בקשתו של סטיבן ספילברג לביים את בונד נדחתה/מגישה: מיכל רשף

הבמאי המהולל סטיבן ספילברג שבר שתיקה לראשונה מאז הטבח של 7 באוקטובר. בהודעה מטעם קרן השואה שאותה מנהל הבמאי היהודי המהולל נמסר כי הוא מתחיל פרויקט חדש שיתמקד בתיעוד עדויות ניצולים לטבח 7 באוקטובר, אשר ישמשו ככלי למאבק באנטישמיות ובשנאה. "לא דמיינתי שאראה כזו ברבריות בלתי נתפסת כזו נגד יהודים בימי חיי", הוסיף.

ספילברג מסר שקרן השואה שאותה הוא הקים ב-1994 החלה לאסוף עדויות מניצולי הטבח המזעזע שאירע ב-7 באוקטובר. "המאמץ הזה יבטיח שקולם של הניצולים יהווה כלי רב עוצמה נגד עלייתן המסוכנת של האנטישמיות ושל השנאה". לדבריו, קרן השואה אספה במשך שנים עדויות של ניצולי שואה: "הניצולים הללו הם האנשים הכי אמיצים מבינינו. העדויות שלהם הם עדות מתמשכת לחוסן הרוח האנושית".

סטיבן ספילברג עם גלובוס הזהב. מריו מאנזוני, רויטרס
ספילברג/רויטרס, מריו מאנזוני

ספילברג הוסיף ומסר כי שתי היוזמות - "להקליט ראיונות עם ניצולי מתקפת 7 באוקטובר והמשך איסוף העדויות של ניצולי השואה - שואפים לממש את ההבטחה שלנו לשורדים - שסיפוריהם יתועדו וישותפו במאמץ לשמר את ההיסטוריה ולפעול למען עולם ללא אנטישמיות או שנאה משום סוג שהוא. עלינו להישאר מאוחדית בחזית אחת במאמצים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully