וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצדיקים חטיפת ילדים בשביל הלייקים": הפרודיה המושלמת על הסטודנטים האנטישמים

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 14:04

בסרטון קורע שהעלה לרשתות החברתיות, השחקן עידן אלתרמן מחדש את השיר "I Started a Joke" של הבי ג'יז, בגרסה שמבהירה לסטודנטים הבורים שהבדיחה היא לגמרי על חשבונם. צפו

"ארץ נהדרת" בפארודיה על הסיקור המוטה של ה-BBC/קשת 12

השחקן עידן אלתרמן העלה לרשתות החברתיות סרטון עם גרסה פארודית ללהיט "I Started a Joke" של הבי ג'יז, שלועגת לתגובות האנטי-ישראליות של הסטודנטים בקולג'ים והציבור הפרוגרסיבי בארצות הברית, מה שמכונה באנגלית "Woke".

עם כאפייה שהוא חובש כצעיף וחולצה של פעילת האקלים גרטה תונברג, אלתרמן שר בדמות של סטודנט: "אני הולך מסביב לקמפוס וקורא, אבל בבקשה אל תשאלו אותו, לאיזה נהר ואיזה ים אני מתכוון, כי אני לא בטוח. אני פריווילג ומודע, ואני חושב שבן לאדן מעורר השראה, לו יכולתי לראות שהג'יהאד שלו הוא נגדי. אני יכול להצדיק חטיפת ילדים רק בשביל הלייקים אבל אני פשוט לא יכול לראות, שבקרוב הבדיחה תהיה על חשבוני".

"אנשים שהם ווק הם כמו גרסת ה-AI לאישיות עם לב, נשמה וערכים", כתב אלתרמן באנגלית לצד הסרטון. "הפרודיה הזאת שהכנתי היא בהשראת הסרטונים וההערות שלא יאומנו שראיתי ברשתות החברתיות מאז טבח 7 באוקטובר מצד אנשים שאין להם מושג על מורכבות הסכסוך במזרח התיכון".

"כפי הנראה, רבים מהם לא יודעים ש-20% מאזרחי ישראל הם ערבים, או שחצי מהיהודים הגיעו לישראל ממדינות ערביות. אני עדיין בהלם מריאיון עם מפגין לב בעצרת פרו-פלסטינית שאמר שעל כל היהודים להשתמש באזרחות השנייה מהמדינה שממנה הם באו כדי לחזור אליה. אז השיר הזה מוקדש באהבה ובחוסר הערכה לתופעה של אנשי הווק הצדקניים שרק רוצים להרגיש שייכים", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully