וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן אנדרה בראואר ("רצח מאדום לשחור", "ברוקלין תשע-תשע") מת בגיל 61

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 6:57

השחקן זוכה שני פרסי האמי, שפרץ ב"רצח מאדום לשחור" וכיכב גם ב"ברוקלין תשע-תשע", מת לאחר מאבק קצר במחלה

השחקן אנדרה ברואר. מייקל לוקיסאנו, GettyImages
11 מועמדויות לאמי. אנדרה בראואר/GettyImages, מייקל לוקיסאנו

הלם בהוליווד: השחקן זוכה האמי אנדרה בראואר הלך לעולמו בגיל 61. היחצנית שלו אישרה את דבר מותו לתקשורת האמריקאית. לפי הפרסומים, הוא מת לאחר מאבק קצר במחלה.

בראואר, יליד שיקגו החל את דרכו בסרט המלחמה המצוין "גלורי" ב-1989, שעסק בחיילים שחורים במלחמת האזרחים, ולאחר מכן בסרטי טלוויזיה על פי "קוז'אק". הפריצה הגדולה שלו הגיעה כמה שנים לאחר מכן, בדמותו של פרנק פמבלטון בסדרת המתח המהוללת "רצח מאדום לשחור", אחת מן הסדרות פורצות הדרך והמהוללות של אותו עשור, שהתאפיינה בין השאר בתצוגות משחק מצוינות. בעשור הקודם המחיש שיש לו גם כישרונות קומיים בתפקיד כריימונד הולט ב"ברוקלין תשע-תשע".

בראואר היה מועמד לאמי לא פחות מ-11 פעמים. הוא זכה באמי אחד על "רצח מאדום לשחור" ובאמי נוסף על הופעתו במיני-סדרה "גנב". בארון התארים שלו יש גם עוד שלל עיטורים אחרים. באתר הרשמי של פרסי האמי הגדירו אותו כ"אחד השחקנים המוערכים בהוליווד".

ההופעה האחרונה של השחקן האהוב היתה בשנה שעברה, בסרט הנהדר "מילה שלה". הוא היה נשוי לשחקנית איימי ברבסון, שהופיעה איתו ב"רצח מאדום לשחור", והיו להם שלושה ילדים. בריאיון לווראיטי, הסביר בזמנו למה הציב לעצמו גבולות בחייו המקצועיים: "הקריירה שלי היתה יכולה להיות גדולה יותר", אמר, "יכולתי לעסוק גם בהפקה ובכתיבה ובדברים אחרים, אבל זה היה בא על חשבון החיים האישיים שלי, והמשפחה היתה חשובה לי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully