וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: העונה ה-12 של "תרגיע" תהיה האחרונה

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 20:33

הקומדיה בכיכובו של לארי דיוויד כבר זכתה לשמועות על סוף לאורך חייה, אבל זו הפעם הראשונה שבה היוצר מצהיר רשמית שזה נגמר. "זו הזדמנות להשיל סוף סוף את פרסונת 'לארי דיוויד' הזו ולהפוך לאדם המתחשב שאלוהים התכוון שאהיה", מסר בהצהרה המבודחת

טריילר "תרגיע" - עונה 11/HBO

אחרי 12 עונות שהתפרסו על פני 23 שנים וחצי, "תרגיע" ("Curb Your Enthusiasm") תגיע לסיומה. העונה התריסר, שתעלה בפברואר 2024 ותסתיים כחודשיים לאחר מכן, תחתום את הקומדיה שיצר לארי דיוויד, שבה הוא גם מככב.

"עכשיו כש'תרגיע' מגיעה לסיומה, תהיה לי ההזדמנות להשיל סוף סוף את פרסונת 'לארי דיוויד' הזו ולהפוך לאדם שאלוהים התכוון שאהיה - האדם המתחשב, האדיב, הדואג, המתחשב שהייתי עד שהוסטתי מהדרך כדי לגלם את הדמות הממאירה הזו", אמר דיוויד. "אם כן 'לארי דיוויד', אני נפרד ממך. לא יתגעגעו למיזנתרופיה שלך. ולמי מכם שירצה ליצור איתי קשר, ניתן למצוא אותי ברופאים ללא גבולות".

"תרגיע" החלה את דרכה באוקטובר 2000 ועקבה אחר קורותיו של לארי דיוויד בלוס אנג'לס, שהיה ידוע אז בעיקר כיוצר "סיינפלד" יחד עם ג'רי סיינפלד. דיוויד גילם בה את עצמו והסדרה שודרה די בקביעות לאורך שמונה השנים הראשונות. לאחר מכן נוצר פער גדול יותר ויותר בין העונות, ובכל פעם הצהירה רשת HBO שההחלטה אם לסיים את הסדרה ומתי לחזור איתה נתונה לגמרי בידיו של דיוויד.

לארי דיוויד, תרגיע - עונה 11. HBO,
לארי דיוויד/HBO

לאורך השנים היו הצהרות ושמועות על סופה של הסדרה, והפערים הגדולים בשנים בין העונות המאוחרות בהחלט העידו שדיוויד לא בהכרח תכנן לחזור. עם זאת, הפעם היוצר והכוכב מצהיר רשמית שזהו אכן הסוף. העונה האחרונה תעלה ביס, הוט וסלקום טיוי ב-5 בפברואר 2024, בצמוד לארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully