וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בצפון קוריאה יש עיתונאים פחות חנפנים ממוטי קסטל ויהודה שלזינגר"

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 11:13

השאלות ששאלו במסיבת העיתונאים כתב ערוץ 14 מוטי קסטל וכתב "ישראל היום" יהודה שלזינגר עוררו סערה ברשתות החברתיות. רבים היו משוכנעים כי אלו שאלות שתואמו עם נתניהו: "שולף דיסקית מצווארונו לאחר 'שאלה עיתונאית' של כתב מערוץ התעמולה למה הוא לא עונד דיסקית"

בווידאו: נתניהו שלף דיסקית חטופים, צפו בתגובה של גנץ וגלנט/צילום: לע"מ

שתי שאלות ממסיבת העיתונאים שקיימו אתמול ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט והשר גנץ עוררו עניין רב יותר מהשאר. ברשתות החברתיות היו שתהו אם גם השאלות הללו, שנשאלו על ידי עיתונאים הנחשבים לתומכי נתניהו, הוזמנו על ידי נתניהו ותואמו עמו.

השאלה הראשונה שבה עסקו ברשתות החברתיות היא "האם אתם עונדים את דיסקיות החטופים" ששאל הכתב הפוליטי של "ישראל היום", יהודה שלזינגר. למשמע השאלה שלף נתניהו את הדיסקית מחולצתו והציג אותה בגאווה. גלנט וגנץ הנבוכים הסבירו שהם מחויבים לנושא החטופים על אף שהם לא עונדים את הדיסקיות.

כתב חדשות 14, מוטי קסטל, שאל את השר גנץ על היום שאחרי ברצועת עזה והאם הוא תומך במדינה פלסטינית תוך שהוא עוקץ אותו ואומר לו "השבוע רמזת, תוך כדי שאתה משתלח כהרגלך בראש הממשלה...". ניסוח השאלה העלה את ההשערה ברשתות החברתיות שגם השאלה הזו הוזמנה מראש על ידי אנשיו של ראש הממשלה.

מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" עינב שיף עקץ את קסטל ושלזינגר: "בעקבות ההצלחה הערב עם מוטי קסטל ויהודה שלזינגר: וולט יתחילו להציע בקרוב משלוחי שאלות"

העיתונאי דורון רוזנבלום כתב: "ואף מילה על השטיק הזה, שבו הג'וקר המאופר שלף דיסקית מצווארונו לאחר 'שאלה עיתונאית' של כתב מערוץ התעמולה למה הוא לא עונד דיסקית?".

העיתונאי שי ניב הוסיף: "יהודה שלזינגר ומוטי קסטל זה רמה גבוהה של עיתונות שאפילו בטורקיה של ארדואן קשה למצוא". רז ציפריס הוסיף: "בצפון קוריאה יש עיתונאים פחות חנפנים ממוטי קסטל".

איש יחסי הציבור ליאור חורב תקף את כתב "ישראל היום": "שלזינגר הוא עיתונאי בערך כמו שיאיר נתניהו משרת את עמו במילואים".

עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים צייץ: "עוד שאלה 'עיתונאית', הפעם על דיסקית. כל מופע פה מחדד כמה נמוך הגענו אחרי 16 שנה עם האיש הזה. מה שקרה בביטחון קרה גם בתקשורת. ספק אם בכלל ניתן יהיה להשתקם מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

עיתונאי חדשות 12 ציון נאנוס הוסיף ועקץ גם את נתניהו וגם את שואל השאלה: "נתניהו כנראה חושב שאזרחי ישראל מטומטמים כשהוא עושה את הגימיק עם השאלה המוזמנת על הדיסקית ושליפתה מתחת לחולצה בדרמטיות שהיתה נפסלת בשנה א' בבית ספר למשחק".

מובילת המחאה נגד המהפכה המשפטית, פרופ' שקמה ברסלר, שיתפה צילום מסך של כתבה של שלזינגר מהיום המצטטת חברי כנסת מהליכוד שטוענים שנתניהו לא יתפטר לאחר המערכה בעזה. "רק אומרת, שלזינגר זה ההוא ששאל את נתניהו על דיסקית החטופים אמש בהצגה היומית. שאלה מתואמת בהזמנה. מה הסיכוי שהכתבה הזו והכותרת המפוצצת לא נתפרה באותו מח קודח?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully