וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל מאהר שובר את הרשת: "לאן אתם חושבים שישראל תיעלם? אזהרת ספוילר: לשום מקום"

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 11:41

הקומיקאי הציג בתכניתו "זמן אמיתי" מונולוג חדש ובו השיב לטענות הפרו-פלסטיניות: מלחמות מסתיימות במשא ומתן, אבל קשה לשאת ולתת כשעמדת המיקוח של הצד השני היא 'שכולכם תמותו ותיעלמו'"

הקומיקאי האמריקני ביל מאהר, שידוע בתמיכתו בישראל, הציג אתמול (שבת) מונולוג חדש בתכניתו "זמן אמיתי", שבו הוא מבקש לענות לטענות הפרו-פלסטיניות על ההיסטוריה הישראלית, ובפרט על השימוש בסיסמה "מהנהר ועד הים - פלסטין תהיה חופשית".

"הפלסטינים צריכים לדעת שהמנהיגים שלהם והאידיוטים השימושיים בקמפוסים שקוראים לעצמם 'בעלי ברית', לא עושים טובה לאף אחד בשימור המיתוס של 'מהנהר ועד היום'. לאן אתם חושבים שישראל הולכת? אזהרת ספוילר: לשום מקום", אמר מאהר. הוא הדגיש כי הניסיונות הקודמים של הפלסטינים להילחם בישראל הסתיימו בכישלון, והזכיר שיהודים גורשו ממקום למקום לכל אורך ההיסטוריה, כולל מארצות ערביות, על בסיס דתם. "טיהור אתני עובד לשני הכיוונים", השיב ביחס לטענה על כך שישראל הוקמה על בסיס גירוש פלסטינים.

"מה שקורה לפלסטינים היום הוא נורא, ולא רק בעזה אלא גם בגדה המערבית. מלחמות מסתיימות במשא ומתן, אבל קשה לשאת ולתת כשעמדת המיקוח של הצד השני היא 'שכולכם תמותו ותיעלמו'", הוא אומר.

נכון לעכשיו, המערכון זכה בטוויטר ליותר מתשעה מיליון צפיות. צפו כאן למעלה במונולוג המלא של מאהר, מתוך התכנית.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל מאהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully