וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ג'ונתן מייג'ורס פוטר על ידי דיסני/מארוול אחרי שהורשע בתקיפת זוגתו

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 8:53

ג'ונתן מייג'ורס, המוכר בעיקר מתפקידו ביקום הקולנועי והטלוויזיוני של מארוול, נמצא אשם בשני סעיפי תקיפה ואלימות במשפחה על ידי חבר המושבעים בניו יורק. לאחר פסק הדין, דיסני פיטרה אותו והוא עומד בפני עד שנת מאסר

השחקן ג'ונתן מייג'ורס עוזב את בית המשפט עם תום נאומי הסיום במשפט האלימות במשפחה נגדו, בית המשפט הפלילי במנהטן, ניו ירוק, 15 בדצמבר 2023. John Nacion/Getty Images, GettyImages
הורשע בשני סעיפי תקיפה והטרדה. מייג'ורס/GettyImages, John Nacion/Getty Images

השחקן ג'ונתן מייג'ורס נמצא אשם אתמול (שני) בתקיפה סתם ובהטרדה של חברתו דאז, גרייס ג'בארי. חבר מושבעים בניו יורק, המורכב משלושה גברים ושלוש נשים, הודיע על פסק הדין אחרי פחות משלושה ימים של דיונים. עונשו צפוי להיות עד שנת מאסר. גזר הדין נקבע ל-6 בפברואר.

בעקבות פסק הדין, מייג'ורס פוטר לאלתר על ידי חברת מארוול מבית דיסני. מייג'ורס מוכר בעיקר מתפקידו כקאנג בסרט "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" ובסדרה "לוקי". הוא היה צפוי להשתתף בסרטי מארוול נוספים, אך זה כבר לא יקרה.

השחקן עמד בפני ארבעה אישומי עברות קלות. מלבד השניים שבהם נמצא אשם, הוא נמצא לא אשם בתקיפה מכוונת מדרגה שלישית ובהטרדה מחמירה מדרגה שנייה נגד ג'בארי, בתקרית מחודש מרץ השנה. לאחר מתן פסק הדין, השופט מייקל ג'אפי הזכיר למייג'ורס שהוא נותר תחת צו המונע ממנו כל מגע עם ג'בארי. מייג'ורס נעצר ושוחרר מיד ב-25 במרץ לאחר התקיפה על ג'בארי, ומאז תמיד התעקש על חפותו, כולל כשטען "לא אשם" בבית המשפט.

מלבד תפקידו ביקום הקולנועי והטלוויזיוני של מארוול, מייג'ורס שיחק בסרטים כמו "האיש השחור האחרון בסן פרנסיסקו" ו"קריד 3" ובסדרה "ארץ לאבקראפט", שהניבה לו מועמדות לפרס האמי. הוא הצטלם לסרט "Magazine Dreams" בתפקיד שעורר הימורים על כך שיהיה מועמד לאוסקר, אך הסרט נגנז בעקבות מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully