וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב דרוקר נדהם: צבי יחזקאלי אמר בשידור שהיה צריך "להרוג 100 אלף" בעזה

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 9:34

הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, עורר סערה כשאמר בשידור שצה"ל היה צריך להרוג 100 אלף איש במכת הפתיחה של המלחמה ברצועה. לאחר שרביב דרוקר אמר לו שהיו נהרגים רבים שאינם אנשי חמאס, ענה יחזקאלי: "אני לא יודע מה זה מעורבים ומה זה חפים מפשע"

בווידאו: אחמד כחלות, מנהל בית החולים ׳כמאל ע׳דואן׳ בג׳באליה שבצפון הרצועה, מודה שחמאס הפך את בתי חולים למתקן צבאי בשליטת חמאס/תקשורת שב"כ

הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, עורר סערה כשאמר בשידור שצה"ל היה צריך להרוג 100 אלף איש ביום הראשון למלחמה בעזה.

"לדעתי צה"ל היה יכול לתת מכת פתיחה כואבת יותר, עם מאה אלף הרוגים, בהתחלה, כן. יש אנשי חמאס, יש עוד 20 אלף אנשי חמאס", אמר יחזקאלי. מגיש 'אזור בחירה' רביב דרוקר הופתע מדבריו הקיצוניים של יחזקאלי ושאל אותו: "אתה יודע שהמאה אלף האלה זה לא היו מאה אלף אנשי חמאס".

"אני לא יודע מה זה מעורבים ומה זה לא מעורבים ומה זה חפים מפשע", השיב יחזקאלי. "אתה באמת רוצה להרוג מאה אלף עזתים?", הקשה דרוקר. יחזקאלי המשיך: "אני יודע שהרגו לי 1,400 בני אדם, הייתי צריך להנחית על עזה מכה, כואבת כזו. כמו במבצע הפתיחה ב'עופרת יצוקה'".

דרוקר ההמום המשיך ובירר: "שם נהרגו עשרות שוטרים. צביקה, אתה עומד מאחורי הדבר הזה?". יחזקאלי לא חזר בו והתעקש כי מכה צבאית "הייתה צריכה להיות קשה יותר מהמכה שראינו".

האלוף במלואים גיא צור שהתארח אף הוא באולפן אמר לצביקה יחזקאלי: "צביקה, אם היית עושה מהלך כזה של להרוג מאה אלף, התוצאה של זה היא שלא היית יכול להילחם בכלל, כי גם ארצות הברית לא היתה מקבלת את זה ואף אחד בעולם לא היה מקבל שהתגובה של צה"ל על מה שהיה זה הורג מאה אלף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully